2024. augusztus 27., kedd

mindörökké nyár (de klimában)

hónapok óta nem birok Makó-i moziba menni, annyira gagyi filmeket játszanak benn (vagy mondjam inkább igy, nem nekem valókat- hiszen tegnap, mikor végre rászántam magam, csak én voltam a teremben meg egy háromtagú család

egyébként most is a terem hűtése vonzott

egész nap képtelen vagyok lehűlni/

a mozi amúgy fél kilenckor kezdődött és visszafelé 10 után már egész kellemes volt a levegő kint is... el is gondolkodtam, hogy megfordítom a napomat , éjszakára teszem át a fentlétet

bár az zavart , hogy a film közepébe teljesen belealudtam, képtelen voltam fent maradni )ez amúgy általános, jópár film közepe ,már kiesett ezokból)

ezt a filmet igy is meg lehetett érteni, elég csekélyke volt benne az érteni való...s épp a vége felé jött  meg, amikorra felébredtem (végülis ugyanazt mondta, mint Rilke :Változtasd meg éltedet, csak más szinten s formában) 

a mozi előtt unokámmal konzultáltam a Gyűrűk ura társasjátékról, mondtam , nekem túl bonyolult, engedékenyen erről le is mondott (egyébként is annyira udvarias!)hogy tudta, hogy moziba megyek, szép formulával zárta le a beszélgetésünket,,, de holnap folytatjuk, adta meg a reményt is, előbb azért megkérdezte, hogy milyen filmet nézek, mondtam három öregasszonyról szól, mint én. kijavított, én nem vagyok három, se nem öreg, dehogynem a filmből kiderült hogy szereplói még CSAK 70es éveik elején járnak

tulajdonképpen a felejthetetlen Annie Hall miatt néztem meg azaz Diane Keaton (képtelen vagyok megjegyezn nevét)

de ő kicsit kiábránditá volt, ha valaki öregen is (mer valójában több mint a szerepben) is fiatal, csetlő boltló lányt játszik...ősz mesterfrizurája ellenére is..

legyünk azok, aki vagyunk, ja, de ha ő épp ez?!!!

és a film tán  épp erre tett kisérletet is


 



 


1 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Én már nem is nézem a mozi műsort.
    Szeptember 9-én Szegeden nézem A fekete pont c. magyar filmet. Ha csak havonta egyszer jutok el egy értelmes filmre, már jól jártam. A hűvössel viszont jó döntést hoztál, a film meg nem érdekes.

    Gonda Julia
    Edit Martonosi nem vitték túlzásba a hűtést, de a film se volt annyira rossz (de jó se:)

    VálaszTörlés