2022. december 27., kedd

tanitványomtól- tanitványaimnak

 a postafiókomba be volt dobva egy értesités csomagról, hihetetlennek tűnt, mert én nemigen szoktam kapni ilyet.

ráadásul a postai alkalmazott nem is találta, nem ő dobta be az értesitést, majd holnap megkaphatom, ha a kollegája lesz itt

igy is történt, ő rögtön meg is mutatta a takaros kis csomagot (bár akkora volt, hogy nem fért a postafiókomba)... a feladója meg egy régi tanitványom! még nem vittem magammal a csomagot, mert hanukai gyertyagyújtásra mentem de útközben még megvettem az aktuális Marosvidéket (az én fotócimlapommal) 




és  főleg Tanitványaimnak irt versemmel, ami benne lapult )elkérték, most hogy aktuális tanárok piszkálása - ez jó védőbeszédnek is tűnhetett))

igy aztán a véletlen játéka folytán egy biciklikosárba került a versem tanitványaimnak s az ajándék tanítványomtól!

a csomag fantasztikus volt, remekmű maga a csomagolás , s belül legfelól két dobozka sütemény (szalaggal átkötve)



 alatta meg szintén diszcsomagolásban egy saját könyv! tanitványom emlékeiből, érzéseiből ,




 ajánlással -egy szép csokor...



és egy később megtalált , személyes hangú -levél...

szépen egybecsengett a Tanitványaimnak irt verssel.



összekötötte őket a szeretet és a hála... ami úgy látszik kölcsönös!




3 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    Az egész a Marosvidékben olvasható!

    Imréné Kiss
    részletet láttam! Köszönöm. Jó egészséget és boldog napokat kívánok Juli néni.

    Gonda Julia
    Megpróbálom feltenni az egészet!köszönom a jókivánságot..nektek is a legjobbakat!

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsi Hajdúné
    Köszönöm! Kellemes ünnepeket, jó egészséget kívánok szeretettel.

    Gonda Julia
    Zsuzsi Hajdúné én is..és viszont!

    VálaszTörlés
  3. Nagy Ágnes
    A fény megszületésével szebbnek látunk mindeneket . Ünnep ez a Világban, hozzon és adjon meleget és szeretetet eleget! 💝❤️💝

    Gonda Julia
    Nagy Ágnes ezt miért ide írtad?

    Nagy Ágnes
    Gonda Julia lehet, hogy eltévedt az írásom, de a meleg szeretet mindenhol jól jöhet. (Persze, ha fogadóra talál.)

    Gonda Julia
    Nagy Ágnes az en irasom nem a mostani helyzet.... Állandóbb.persze a szeretettől nem független. Mert az is állandóbb!

    VálaszTörlés