2022. december 4., vasárnap

cimbalmiband

 annyian voltak szombat délután az 5-ig nyitva levő Sparban, még a szabad mozgásom is akadályozva, hogy mindenkit előre engedve szinte megvártam a zárást, ami viszont, - csak út közben jutott eszembe hazafelé, hogy - egybeesett a "cimbalmiband" (micsoda név!) koncertkezdéssel, még szerencse, hogy a szomszédos református templomban volt,, igy csak a papi bevezetőt késtem le, ami igazán elhanyagolható,



 utolsó előtti sorba bepréseltem magam, ahol kedvemre, felállva fotózhattam is, s főleg videóztam hiszen annyi megörökiteni méltót hallottam, igazi, autentikus népzenét - különösen a hegedűs volt ragyogó, mondanám ördögi, ha nem épp egy adventi kncertről lett légyen szó...a népzenészek remekeltek, lírától ihaj-csuhajig,  a női vendégénekes nem tetszett annyira kicsit kimódolt volt, de a férfiak közül is énekelt valaki férfias, mély átéléssel.. őszinte, szép hangon...



másoknak is tetszett a koncert, mert vastapsot kaptak, sőt felállva is ...

de két ráadás után (sajnos) csak vége lett a zenének  s hazamentek a legények, meg az öregasszonyok is... :



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése