2022. december 9., péntek

a zebrán!

 elütöttek pontosabban szabályosan nekem hajtott egy autó, miközben szépen és gyanútlanul toltam a biciklimet...

jól oldalba vágott,, pontosabban azt hiszem a bicikliülésem, ami kettőnk közt volt (szerencsére?)

még szerencse hogy lefékezett? utolsó percben, kb a zebra negyede táján.. a képen már hátrált:


egy szemüveges idősebb (de nálam fiatalabba ) nő ült a volánnál)

zebra van - mutattam le...

nem látott? - kérdeztem,

nem, tényleg nem, válaszolta, hiszen sötét van, fél öt elmúlt, esett az eső  (nem is tudom , ünnepi kivilágitás valóban nincs de a rendest csak nem kéne csökkenteni)(? én gyanutlanul jöttem, a zebrán, tudva, hogy zebrán biztonságban vagyok, az autósoknak itt meg kell állni...de ezek szerint nem!!!

4 után nem szabadna kimenni, de gyógyszer kellett, meg égők is, tegnap  űgy kivágtam a biztosítékot egy felkattintással, hogy csak na

elegem van mindenből

nem hivtam rendőrt, pedig kellett volna a helyszini szemle miatt, bár hátratolatott a zebráról azonnal..

bocsánatot kért, orvoshoz akart vinni, de tudok járni, biciklizni, remélem nem lesz rosszabb

bár érzem az oldalam aminek nekijött . bekentem flexagéllel

megvannak az adatai , de mire megyek vele, eső után köpönyeg (sző szerint) azaz veszett fejsze nyele

remélem jól leszek...

rosszabbul is járhattam volna, minden adva volt hozzá !


13 megjegyzés:

  1. Éva Barócziné Jantos
    Mi történt veled, Julika? Hogy vagy most? Kihívtad a rendőrséget?


    Gonda Julia
    Éva Barócziné Jantos az oldalam fáj csak aminek nekiment..először akartam, . felirtam az adatait, remélem nem lesz rosszabb...


    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Végtelenül sajnálom. Meg kellene mutatni orvosnak, nem gondolod?


    Gonda Julia
    többen mondják, de talán mégse... mintha a flexagélől enyhülne is.(?)..


    Éva Barócziné Jantos
    Gonda Julia Julika, lehet, hogy meg kellene röntgeneztetni. Most még nincs nagyon este, hívjál egy taxit és menj be az ügyeletre, ha gondolod.



    Zsuzsa Ferencziné
    Az a tapasztalatom , hogy úgy hajtanak az autósok mintha nem is léteznének zebrák!

    Gonda Julia
    Zsuzsa Ferencziné teljesen úgy, mondta is hogy nem látott, de a zebrát csak látni kellett volna!
    Zsuzsa Ferencziné
    Gonda Julia Hát ez az !


    Irénke Nagy Sándorné
    Nem lett bajod?

    Irénke Nagy Sándorné
    Jól vagy?

    Mária Hurguly
    Sajnálom, és jó lenne elmenni, hogy megröntgenezzék nem tört e el a bordája! Én is jártam így 11 éve, és utólag derült ki, hogy 4 bordám eltört, egy csigolyám megrepedt 🙁

    Márta Bálint
    De jól vagy? A fejed megütötted? Ha bármilyen diszkomfort érzésed van akkor taxival menj be a sürgősségire.

    Gonda Julia
    Márta Bálint nem csak az oldalam, deréktől lefelé....talpon maradtam!

    Ferenczi Erzsébet
    Gonda Julia Én is azt javaslom, hogy menj el a sürgősségire. Előfordulhat törés, vagy repedés.
    Gonda Julia
    Ferenczi Erzsébet hol
    Ferenczi Erzsébet
    Gonda Julia Az Sztk rendelőben. A kórház bejáratánál lehet bemenet. A portás megmondja merre van. Így nem tudom leírni pontosan.
    Válasz2 ó.
    Gonda Julia
    értem,tudom, a tórésre gondoltam, hogy hol lehetne ? 🙂
    Válasz1 ó.
    Ferenczi Erzsébet
    A sürgősségin - ha most elmégy - meg is röntgenezik.
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    értem, de nem megyek
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    a törés helye kétséges 🙂 nme a röntgenezésé 🙂
    Válasz1 ó.
    Ferenczi Erzsébet
    Akkor vársz hétfőig a háziorvosra?
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    Ferenczi Erzsébet nem megyek orvoshoz, ha nem muszáj, ha rosszabb lenne, akkor igen
    Válasz1 ó.
    Ferenczi Erzsébet
    Gonda Julia A Te döntésed. Mindenesetre jobbolást kívánok!
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    nyilván... köszönöm
    Válasz1 ó.
    Ferenczi Erzsébet
    Gonda Julia
    Válasz1 ó.


    Ibolya Nagyné Hajnal
    Mindenképpen be kellene menni a Sürgősségire!
    Válasz2 ó.
    Gonda Julia
    ,?
    Válasz2 ó.


    Katalin Ulrich
    .,.bicikliztél vagy gyalogoltál éppen szegény Julikám?!
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    Katalin Ulrich kettő közt, toltam a biciklim, ahogy a zebrán kötelező!
    Válasz1 ó.


    Vicei Károly
    Elolvastam.... Valaki éppen hozzászólást ír...
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    Vicei Károly ez fölösleges komment!!!
    Válasz1 ó.
    Vicei Károly
    Gonda Julia, tudom.
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    Vicei Károly akkor meg minek?!
    Válasz1 ó.
    Vicei Károly
    Gonda Julia, Ha jelzem, hogy látom, az több a semminél. Jó est, jó éj
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    adott esetben kevesebb !
    Válasz1 ó.


    Júlia Jusztina Pásty
    Ha ma nem, de akár holnap is mindenképpen látnia kell egy orvosnak.
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    de jobban is vagyok
    Válasz1 ó.
    Faragó Imréné
    Jajj Istenem!! Ugye nincs nagy baj?
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    nincs! (remélem) 🙂
    Válasz1 ó.
    Faragó Imréné
    Gonda Julia Mielöbbi gyógyulást kivánok....annyira sajnálom!
    Válasz46 p.
    Gonda Julia
    Faragó Imréné köszönöm..én is;) nem hiányzott!
    Válasz35 p.


    Magdi Böjti
    Julika. Menj orvoshoz, jó lenne egy alapos kivizsgálás! Röntgen felvétel!!
    Válasz1 ó.
    Bertalan Juhasz
    Azért megér egy vizsgálatot,,🤗
    Válasz58 p.
    István Lőrincz
    Remélem, nemsokára csak egy rossz emlék lesz!
    Válasz36 p.
    Gonda Julia
    István Lőrincz én is!
    Válasz35 p.
    Medveyné Nagy Csilla
    Jobbulást kívánok! Lehet, hogy mégis meg kellene nézetni! Nehogy esetleg legyen valami belső vérzés! De elképzelhető, hogy csak "túlaggódó" vagyok...
    Válasz30 p.
    Gonda Julia
    nahiszen, jól megijesztettél, de igazad van 🙁
    Válasz25 p.
    Medveyné Nagy Csilla
    Bocsánat, nem akartam, de nagyon féltelek!!!
    Válasz23 p.
    Gonda Julia
    tudom...
    Válasz22 p.




    VálaszTörlés



  2. Zsuzsi Hajdúné
    Jobbulást kívánok! Egy röntgen felvétel azért nem lenne butaság. Ölelés!
    Válasz31 p.
    Gonda Julia
    köszönöm
    Válasz30 p.
    Maria Boleman
    Jobbulást kívánok!
    Válasz27 p.
    Gonda Julia
    kösz, jobban vagyok
    Válasz27 p.
    Tamás Mucsi
    Jobbulást!
    Válasz26 p.
    Gonda Julia
    köszönöm
    Válasz26 p.
    Katalin Rózsáné Kovács
    Julika! Jobbulást kívánok! De orvosi vizsgálatra szükség lenne.
    Válasz20 p.

    VálaszTörlés
  3. Márta Bálint
    Szerencsére, Lassan fényvisszavező ruhát kell hordani a zebrán is. Gondolom,meg is ijedtél egy kicsit,de legalább udvarias és előzékeny volt az autós. Pihenjél Julika!
    Válasz15 p.
    Gonda Julia
    sötétben nem fogok kimenni, az udvariasság indifferens (ő is megijedt egyébként) már úgy vagyok mint máskor csak mégsem....

    VálaszTörlés
  4. Erdei Gabriella
    Mondjuk amilyen pocsék néhol a közvilágítás, ilyen esőben sötétben van ahol nem is lehet látni az útburkolati jeleket normálisan, az ember örül, ha a szélvédőn kilát, ahogy töröl a lapát. Van ahol világítás sincs az úttest mellett, nálunk is pl teljesen sötét az utca eleje, balesetveszélyes is nagyon. Jobbulást kívánok Julika, remélem semmi komoly.
    Válasz1 ó.
    Gonda Julia
    a bérpalota előtt történt, a város központjában! De elég sötét volt....(mondta uóis a vezető, hogy nem látott. de a zebrát kellett volna)
    Válasz1 ó.Módosítva
    Erdei Gabriella
    Gonda Julia ez igaz, ott mondjuk tényleg jól látható az átkelő.

    VálaszTörlés
  5. Sarolta Auerné
    Jobbulást kívánok! GGy
    Válasz1 ó.
    Ferenczi Gyorgy
    Jobbulást kívánok.
    Válasz47 p.
    Ágnes Fenyő
    Még sok szerencsét ahhoz, hogy ne jöjjenek későbbi bajok!
    Válasz45 p.
    Gonda Julia
    Ágnes Fenyő reméljük a legjobbakat, beszéltem orvossal, szerintóe el fog múlni, (ha mégse, reggel röntgen a sebészeten ...)
    Válasz45 p.
    Ágnes Fenyő
    Gonda Julia úgy legyen!

    VálaszTörlés
  6. Juli, hogy telt az éjszakád? Ugye a bal oldaladat kapta el az autó? Remélem, hétfőn szólsz a háziorvosnak a történtekről.(Én két hete estem el az autóút közepén, csak a mentő tudott összeszedni. Egy járókelő hívta ki őket.( Már jól vagyok, de eddig nem annyira.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól! ;)jobboldalam...szinte teljesen jól vagyok,elmúlt a fájás..szinte...igy nem is mentem orvoshoz.hogyhogy összeestél?csak úgy?én amúgy talpon maradtam.Örülök h jól vagy.Nagyon kell vigyáznunk!

      Törlés
    2. Julikám, érdemes hallgatnod erre az orvosra. Jó érzéke van a kiboruláshoz vivő helyzetekhez. Jó, hogy talpon maradtál! (Megszédültem és ezzel egyidőben meg is botlottam az útszéli mélyedésben...)

      Törlés
  7. Én is gyakran s néha nagyon szedúlök..de biciklivel járok.itthon néha bottal is..vagy ide-oda kapaszkodva ;) betasercet szedek rá..nem sok sikerrel...amúgy elég massziv lettem lelkileg..s kicsit fakir is..nem tudom örülnek-e neki?!


    VálaszTörlés
  8. Jek! Másokat tán hidegen hagy;)

    VálaszTörlés
  9. Tamas Konig
    Jobbulást "testileg és lelkileg" is.
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    Tamas Konig már jó...
    51 hete
    Válasz
    Attiláné Barta Berényi
    Gonda Julia Ha menni kellene patikába, vagy valami hasonló, tessék szólniTanárnő!
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    Attiláné Barta Berényi köszönöm,oda me tem tegnap;) de h.l. jól vagyok!igazán kedves vagy!
    51 hete
    Válasz

    VálaszTörlés
  10. Klári Erdeiné
    Gyors jobbulást ! ❤️🤗
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    Klári Erdeiné köszönöm
    51 hete
    Válasz
    Módosítva


    Erika Rójáné Oláh
    Jobbulást kívánunk, Julika!
    51 hete
    Válasz
    Medveyné Nagy Csilla
    Jobban vagy? Ugye nem lettél rosszabul? Fáj még ma is? További jobbulást kívánok!
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    Jobban , sokkal!picit érzem, de ha fekszem, alig...
    51 hete
    Válasz
    Medveyné Nagy Csilla
    De jó!!! Pihenj sokat! 🙂
    51 hete
    Válasz


    Zsuzsa Bálványosné
    Mielőbbi felépülést!
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    (elég) jól vagyok, kösz (csalánféle?)
    51 hete
    Válasz
    Módosítva
    János Németh
    Gonda Julia Örülök neki drága Júlia. Vigyázzon magára.
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    János Németh kösz..
    51 hete
    Válasz

    VálaszTörlés
  11. Erika Siegfried-Tompson
    Hála istennek, hogy nincs komolyabb baj. Azóta már csak rossz emlék, ugye? 🥰🤗💙
    51 hete
    Válasz
    Gonda Julia
    Erika Siegfried-Tompson félig-meddig...köszönöm..

    VálaszTörlés