2022. december 6., kedd

decemberi mjak

 jóelőre mentem a MJAKra Galambba, hogy gondoskodhassak szövegeim felolvasásához internetről, wifin, de sajnos a kód olyan titkos, hogy még a portás se tudhatta!



de nem is fogok többet készülni előre az irodalmi körünkre, szövegeimmel

felesleges, sose kérik, mégha bele is illik random témáinkba, én meg nem ajánlkozok





de most azért utolsó perc után közöltem - hogy bebiztosítsam magam . hogy minimum 2 versem is van az elhangzott témáinkhoz és legközelebb apropó nélkül bizony felolvasom - csak el ne felejtsem, mert nem is tudni , mikor lesz az a legközelebb....)

de
annyira jókat beszéltünk, hogy nem is éreztem szükségét, nem akartam megzavatni semmit....senkit



azért a beszélgetésekbe jól belefolytam



az is kell (sőt?)

s ezt jól "moderálja" széles látókörű, intelligens vezetőnk



 (nem úgy mint szövegeinket (?) (mert azért van köztünk aki maratoni felolvasásokat is tart - kedvére., önkívánatra :).. :)

**

ja, és ne felejtsem, kedves társunk megajándékozott mindenkit egy kis Mikulással....:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése