2022. december 18., vasárnap

adventi koncert (4.)

 hiába okoskodtam, hogy előbb odaérek (kicsivel csak sajnos:( a Szent István téri katolikus templomi koncertre (messzebbnek tűnt a sötétben, mint sejtettem) már zsúfolásig megtelt, mire odaértem, a lenti állóhelyek is, sőt a karzat is, igy aztán félúton a csigalépcsőn felfedeztem egy kis ives ablakot és oda beálltam... (előttem a neon majd kiégette a szemem, de nem mozdultam,,,)



A vegyeskar gyönyörűen énekelt, főleg karácsonyi dalokat (s minket is megénekeltetett: Mennyből az angyallal)



aztán Szentpéteri Csilla zongorázott, az első szám, nagyon tetszett, saját szerzemény (pandémiában irta: Varázsszönyeg) hegedűszólammal(!) de az átiratokat változatlanul NEM BIROM!!!! (Mozart, mit 6 évesen játszott, igazán szép, de jazzositva, kibirhatatlan utána, Vivaldi Tele trombitaszólóval brrr. Liszt magyar rapszódiájáról nem is beszélve.  giccsesitve... ,,az igazi zene nem szorul "modernesitésre" mert örök! 


meg kommentálásokat se igényelne, magáért szól




Volt egy makói vendégénekese is Kinyó Kata, aki már Szegeden profi módon tanul éneklést, gyönyörű volt...



Mielőtt kizúdult volna a tömeg, eljöttem, az udvaron forralt borral kináltak volna, de nagyon hideg volt, siettem haza, bár még a templomból kiszűrödött a vegyeskat Csendes éje - ráadásként

igy legalább karácsonyi hangulatban távozhattam...


1 megjegyzés: