2022. december 24., szombat

egy baráti társaság végére

 Szomorú levelet hozott minap az email...

igaz, név szerint nem én voltam megszólítva de mint a Kecskeméti Ármin Baráti Társaság tagja igen, (valamennyien, körlevélben) s most látom, csak másolatot kaptam..

meg a levélben egyszer név szerint is meg voltam emlitve, a fb-on látható fotó miatt, ahol az első hanukagyertyát gyújtjuk

s ahol U.Zs, (immár egykori vezetőnk)  nincs! Mert nem hivták meg? EZ hiba! Én hiányoltam is...

de úgy láttam, már egy ideje nem is működtünk. az eredeti egyesület felbomlott már korábban - ez már csak a hiányzó pont volt az in.

sajnálom.

U. Zs, nem bírta egyedül a munkát, s nem volt munkamegosztás. Én azt hiszem, ha konkrétan kérte volna, segitek, hiszen a szivem-lelkem mindig jelen volt,a testemmel is igyekeztem volna, csökkenő erőmhöz  mérten

ezért igaztalannak is érzem a sértett s sértő szavakat


Sic tranzit gloria mundi



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése