2022. december 30., péntek

nagyszívű kollegák

 esti telefonbeszélgetés lányommal

közben kiszól a férjének, hogy telefonálok

miért, mit mondott?

hogy meghalt Pele

ja, azt én is mondhattam volna! 82 éves volt, s rákban...

de jut eszembe , egy osztálytársam is, P,J. 

voltam a temetésén?

nem, nem járok temetésekre, nekrológot irtam, mint minden közelibb ismerősről szoktam..mindent kiírok magamból (hiszen tudod, ha nem is olvasod)...most meglepetésemre hatszázvalahányan olvasták, mert valaki megosztotta..egy makói lapra is.(egyébként nem is tudhatják hogy én irtam, nem tudhatják ki az az aliz...)

Peléről nem akartam irni, hiszen ő nem "közeli ismerős", bár gyászolja az egész világ, s nem csak hatszávalahányan - méltán

Nem vagyok focirajongó, hidegen hagy... de az ő nevét ismertem, mert fogalom, s lám ezen a képen látszik, milyen jó , szeretetteli ember lehetett, ahogy a "mi "Puskássöcsinket öleli




akárcsak Chagall Picassot...




a nagyoknak nagy a szivük is...

,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése