2022. december 3., szombat

rajzon röpke látogatás

 lassan de működik a rajzkörünk, igazi szakképzett vezető nélkül és állandó hely nélkül.

O.N. rajztanár már rég elhagyott bennünket órarendi problémákra hivatkozva (bár lassan nyugdijas, de tervei közt nem biztos hogy szerepelünk), választottunk magunk közül egy aranyos Gyurit, aki nagyszerűen rajzol is, de újabban szinte csak korrigál finoman, diszkréten köztünk sétálva... (kár is az el nem készült sajátos műveiért!)

a Múzeum bezárt (télre?) helyette lett a könyvtár kijelölve, de ott csak kétszer voltunk, mivel az is bezárt, az egyedül jól fűthető Galamb iskola meg nem tetszett egyeseknek , így az Úri utcai Kossuth Tsz lett szinhelyünk

méghozzá 1-4-ig...

korai is volt nekem ez az idő, meg kedvem se volt, de mindenképp elmentem, a többiek miatt (is), meg a helyszin is érdekelt

A Kossuth Tsz amúgy rosszemlékű hely a szememben, ők bontották le annak idején, 1965-ben a neológ zsidótemplomunkat!...(mondták nekik, védte egy társunk őket , persze, ez is a tipikus "Parancsra teljesitettem" esete, de azért nem tiltakoztak, sót :(

tipikus régi épületük van , (szerintem rosszabb állapotban mint annak idején az általuk lerombolt zsidótemplom!) rengeteg helyiséggel, elhasznált bútorokkal, de nagyok az ablakok és mellettük világos van, ami a rajznál lényeges szempont

lefotóztam barátaimat, és hiába marasztaltak, eljüttem előbb





(kedvem se volt, változatlanul, meg a lerajzolandó tárgyak se tetszettek, azaz nem isnspiráltak semmire, , az is megfordult a fejemben, hogy minek megörökiteni ceruzával, festékkel? ha a fotó tökéletesen visszaadja, csak akkor van értelme egy képnek ha valami pluszt is visszaad az elénk táruló látványból (mondjuk magamból)  (vagy esetleg el is vesz)



igy viszont rám hárult a feladat, hogy jövő alkalomra vigyek valamit, de nit is? :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése