2022. december 8., csütörtök

mi zúg

 Nem értem: de nagyon zavar.

egy ideje tompa de állandó zúgást vagy mit hallok a mellékhelyiségben

délután még azt hittem valami ideiglenes, mosógép (de az szakaszos) vagy valami más, fürdőcsap? 

aludtam valamennyit és most háromnegyed 11-kor is hallani, ugyanúgy ugyanazt...

fogtam magam és elindultam a lépcsőkön fölfelé a legfelső emeletig...

egy lélek sincs már ilyenkor kint, el is csodálkoztam az új ajtókon, meg azon is hogy szinte sehol egy névtábla (amúgy is csupa névtelen azaz ismeretlen ember lakik itt, újabban?

megengedhetetlen  módon hallgatóztam a felettem levő ajtókon, ugyanazt hallottam , tán csak halkabban, mint nálam, csak tán legfelül nem,,

vizet sehol se láttam szerencsére, tán csak nem csőtörés van valahol?!!!  ...nem örülnék(n)k neki, de honnan ez a zaj, és mást nem zavar?!

jól kifulladtam,,, 

nem tudom, el merjek-e aludni? remélem nem valami vizözönre ébrednék...de ha eddig nem volt, ezután se lesz..?

de akkor mi zűg...

SOS!

1 megjegyzés:

  1. nem viz! valószinű a közelben levő Távhő zaja, mert minden nyilásnál hallani, különösen éjjel (mintha annyira fűtenének, pedig nem :(

    VálaszTörlés