2022. december 4., vasárnap

advent 2.

 



lelket megérintő adventi ünnepségen voltam,



és utólag döbbentem rá - talán nem szerénytelenül,  - hogy ezek létrehozóiban. a lelkükben egy kicsit tán én is benne voltam, ha máshogy nem közvetve...hiszen Döme Mari osztályfőnöke voltam 4 évig, Szalma Tomi meg diákszinpadosom...


Szalma Tamás szinmúvász, mint Makón született és nevelkedett ... mondott rövid beszédet, és Nagy László Adjon az istenét..olyan átéléssel, mintha a költő  állt volna előttünk, olyan volt a taglalása s a bensőségessége...



a műsort meg Döme Mari tánccsoportja szolgáltatta, (nem sokat láttam belőle) de a végén egy Koncz Zsuzsa száma a Békéről adott hangos hátteret egy közös és felemelő béke-táncnak


joggal mondta a műsorközlő, hogy megérintette ő is a lelkünket....

a 2, gyertyát gyújtottuk, a reményét! (nem azért mondom,., illetve AZÉRT)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése