2022. december 27., kedd

a nagy meglepi - lányomtól

 a vérnyomásom mérem épp 23-án dél körül, mikor hallom, hogy csöngetnek

egy pilanatig még gondolkodom, felálljak és  menjek-e ajtót nyitni, de aztán mégis

kérdem a kémlelőn, ki az? postafutár a válasz

a vékony fiatalember kezében nagy buborékos-boritéknyi csomag

mondja is, hogy csomagot hozott

erre én, a napokban kaptam a postafiokomba, biztos jó a cimzés? én cvagyok ? - kételkedem

Turiné Gonda Julianna a feladó Turi Tímea

akkor jó - vigyorgok - a lányom! 

(egyébként még az ajtón a cimtablán (ami már nem is divat )igy szerepel a nevünk egymás alatt...

hát nagyon boldog vagyok! hát még mikor kinyirom:..

egy nagy naptár,,, cimlapon unokám olvas, igaz az arca nem is látszik a nagy olvasástól annyira belemélyed a könyvbe...inkább csak a lábai...




de mikor kinyitom , minden oldalon, minden hónapnál ő, olvasás közben (hiszen mindig ezt csinálja (Néha az apja is mellette ... az is olvas, bár ő az okostelefonjáról, de meglehetősen hasonlitanak...

Vince olvas: télen-tavasszal-nyáron -ósszel, kanapén, buszon, hétköz- és ünnepnap, pihenés és evés közben, fekve-állva-járkálva, Csehovtól hurik gyerekei-ig, minden, mindenkor és mindenhol...


Kaptam még egy komoly nagy facimile kiadást Pilinszky verseiből, csupa gyönyörű kézirat, 



na és egy társasjáték rajzot, amit Vince rajzolt egy nevetős melléklettel (ez fontos és rám is fér :)

az ajánlást pedig Vince is aláirta (most látom először a kézirását!) ami megtévesztésig hasonlit az apjáéra (tan mert mindketten balkezesek?)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése