2022. május 30., hétfő

MAKÓI GYEREKNAPI FORGATAGBAN 2011 május 30

 

nahát, ez a makói "gyereknapi forgatag", amire lányom azt mondta/írta szomorkásan , az általános iskola végefelé, hogy "nélküle telnek el majd.. "



bár egy-két éve, ha jól emlékszem, besettenkedtünk a hagymaház szabadtéri szinpada mögötti területre, Halász Jutkát nézni-hallgatni (mint jópár éve - de még a régi hagymaházban...), akkor épp itthon volt a lányom, egyébként én is most besétáltam... és meg is állapitottam, hogy nem az életkor az akadálya a gyermeknapon való részvételnek; volt itt mindenféle korú, és nagyon sok nemolyanrég még  kisgyerek, "jogosan" azaz már a saját gyerekével... inkább  a hely lehet akadály. A kilóméterek...










Miközben szorgalmasan fotóztam a mozgalmas, tarka és ragyogó gyereknapi jeleneteket, eseményeket, kaptam én is egy mms-képet, lányomtól, jómessziről:

Tatáról üdvözlet... (igy virtuálisan ő is itt termett :); aztán a Kanadából itt azaz Budapesten lévő unokanővérem hivott a mobilon, haza is mentem, onnan telefonálni,



majd vissza...

nélkülem se múlhat el a gyereknap, úgy látszik












jó volt látni  tiszta gyerekarcokat...

mégha nem is vagyok, sőt nem is  lettem gyermek , újra...

 


aliz2. :: 2011. máj. 30. 0:24 :: 1 komment 
Kategóriák: 
ünnep :: Címkék: fotókgyerekMAKÓunnep





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése