2022. május 18., szerda

cipők

 tudom, hogy mindig hasonló dolgokat veszek, nade ennyire.....


előbb még vacilláltam a pirossal (kék farmeremhez) node évtizedek óta száműztem ezt a szint a ruhatáramból

maradt a drapp 

már hazaértem, mikor eszembe villant, majdnem ugyanilyen cipőm van még dobozában, tavalyról s használatlanul

kivettem, s egymás mellé raktam, 

a gyártó ugyanaz

a szin  is

csak egy icipicit nyitottabb (lyukacsosabb) a mostani . hátul is van egy kis nyilás rajta



ebbe kapaszkodom

de nagyon dühös vagyok - magamra!

hogy nem jutott legalább fél órával előbb eszembe...?!

nem is kellett volna akkor cipőt vennem, egyáltalán!!!!

***

ja, hogy ne feledjem , még egy különbség, az ára

a tavalyi? 4500 Ft

az idei 5600 Ft (pedig lyukacsos!:)


2 megjegyzés:

  1. Attiláné Barta Berényi
    Egyébként mindkettő jól néz ki.
    Válasz4 ó.
    Gonda Julia
    azt hiszem kicserélem (a pirosra_)
    Válasz4 ó.Módosítva
    Gonda Julia
    persze , csak ezek néztek ki jól 🙂
    Válasz4 ó.
    Maria Boleman
    A lyukakat meg Kell fizetni. Jot szorakoztam a torteneten!
    Válasz4 ó.
    Gonda Julia
    Maria Boleman én is 🙂
    Válasz4 ó.
    Paloczi Gabi
    Ha vissza tudod vinni, csereld ki pirosra. Aztan vegyel egy piros kendot a nyakadra, es meglatod milyen jo kedves lesz
    Válasz4 ó.
    Edit Martonosi
    Én rendszerint a neten ha nézem, ugyanazokat választom ki. Szerencsére időben eszembe jut, hogy ilyen már van a szekrényben. 😉
    Válasz3 ó.
    Gonda Julia
    Edit Martonosi szerencsédre
    Válasz3 ó.
    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    Én két feketét vettem hasonló módon. 😃
    Válasz3 ó.
    Gonda Julia
    feketéből kell is,,,
    Válasz3 ó.
    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    Gonda Julia De majdnem teljesen egyformák. 😃
    Válasz3 ó.
    Jutka Joó
    Mérete? Esetleg érdekelhetne valamelyik.
    Válasz2 ó.
    Gonda Julia
    nagyon nagy, de megtartom 🙂 (esetleg cserével)

    VálaszTörlés
  2. Gáborné Pestl
    De jó cipők! Kényelmes + csinos!
    Válasz51 hete
    Gonda Julia
    Gáborné Pestl legalább 🙂
    Válasz51 hete
    Gáborné Pestl
    Gonda Julia
    Válasz51 hete
    Andrea Józsáné Mocsai
    Megbízható ízlésed van. Jó lesz belőle egy piros.
    Válasz51 hete
    Gonda Julia
    Andrea Józsáné Mocsai maradt a drapp
    Válasz51 hete
    Andrea Józsáné Mocsai
    Gonda Julia Hol a bátorság?
    Válasz51 hete
    Gonda Julia
    megnéztem közelebbről a pirosat, és nem tetszett! 🙂
    Válasz51 hete
    Andrea Józsáné Mocsai
    Gonda Julia Na jó, ha nehezen is, elfogadom.























    Erdei Gabriella rád nem is..😉
    Válasz51 hete
    Imréné Kiss
    Erdei Gabriella oksa
    Válasz51 hete
    Erdei Gabriella
    Gonda Julia ❤️🥰
    Válasz51 hete
    Klári Erdeiné
    Imréné Kiss nem hiszem hogy a lányom lelki sérült lenne!
    Válasz51 hete
    Imréné Kiss
    Oke már megbeszéltük Klári a lányoddal. Egyébként a véleményem irtam le és nem vitának szántam.

    VálaszTörlés