2022. május 23., hétfő

áprilisi marosvidék márciusi hőseinkkel

 lecsúsztam a honismereti kör éves hiradójáról, gondoltam ezt a kész anyagot elkükdöm a Marosvidéknek..családunk máriusi hőseiról (viszonylag friss családfai felfedezés - blogomban már nagyjából megvolt, csak egy remek ötettel kiegészítettem lányom egykori március 15-i szónoklata emlékével, mint ki továbbviszi a hagyományokat...nem beszélve unokámról, aki már ovis korában elharsogta a talpramagyart :)

fontos nekem , hogy hős őseimnek ( s lűm utódaimnak is:) nyomot hagyjak én is (bár kötve hiszem, hogy többen olvasták, mégis megvan, ott van, kinyomtatva, igy tán pláne "nem ég el", ha mr a "kázirat "sem...(Bulgakov szerint)



a "foglalt" első sorba ültettek, mint szerzőt...:)





volt egy kis és szép zenei betét, egy ukrán zongorista (tanár) (remek) (kiderült, hogy jótékonysági volt az esemény, neki)s egy hegedűs növendékkel... élveztem

na mmeg az örökifjű Bozsogi Attila harmonikált rá az emlékező irására... sajna, mint mondta inhüvely gyulladással.deazért pár hét múlva koncertet is tart!




Hát igy élünk mi... a Marosvidéken.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése