2022. május 16., hétfő

ha én....

 


 



ha én lennék a köztársasági elnök asszony,

én biztos csináltatnék egy új, elegáns, alkalomhoz illő ruhát

azt hiszem egy köztársasági elnöki avatás  megérdemli

komolyat, vasaltat, megfelelő méretút és hosszúságút

ha én köztársasági elnök lennék

azt hiszem egy jó fodrászhoz is elemennék avatás előtt, egy jó frizuráért

tán egy sötét cipőt is felvnnék (a ruhámon is netán lenne valami sötét is)

persze harisnyát is húznék és

biztos másképp lépdelnék a katonai sorfal előtt.

nem mintha csak kiszaladnék épp a piacra

tán még az arcom is átszellemültebb lenne...

ha én köztársasági elnök lennék,

másmilyen beszédet mondanék...

nem tudom milyet, de biztos mást, és máshogy


nade én nem lehetnék köztársasági elnök

milyen jó

rém távol áll tőlem..

azaz távol állok tőle


az egyetlen jó a dologban, hogy ő is NŐ


(az elegancia meg a méltóság azt hiszem belülről fakad, ha fakad)


***


és még valami:


mielőtt köztársasági elnökké avatnának visszakérném a köztársaságot, hogy legyen értelme annak, ami vagyok

1 megjegyzés:

  1. Patrícia Goldina Kiss
    Pontosan!

    Tamás Gábor

    Erika Rójáné Oláh
    Maximálisan egyetértek.

    Klári Erdeiné

    Éva Barócziné Jantos
    Minden betűvel egyetértek...

    Edit Martonosi
    Én is ezeket gondolom.

    Erzsébet Bodzsár
    Julika, én nagyon szégyellem magam a látottak miatt.. Hol a megjelenés,a viselkedési protokoll? Nagyon fájdalmas.

    Börcsök Róbert
    Az a lényeg hogy, Kun Szabó István vezérőrnagy a szárnysegédje. Milyen jó, hogy a barátom ide jutott.

    Gonda Julia
    Börcsök Róbert 🙁

    Faragó Imréné
    Azt hiszem Görög Ibolya a protokoll szakértő is igy vélekedne mint a kedves tanárnő.!

    Gonda Julia
    Faragó Imréné sokat tanultam tőle

    Faragó Imréné
    Gonda Julia Én is !

    VálaszTörlés