2022. május 31., kedd

IDŐJÁRÁS, ÓH 2008 MÁJUS 28

 

nem akarok tényleg angol módra időjárásról pótfecsegni (bár, az biztos hogy nem a köd, vagy az eső, most és itt a lehetséges időjárás-téma), de

elgondolkodtat, hogy mi történt az időjárással - az utóbbi időkben, vagy mi történt velem...

mert tény, hogy konfliktusosabb lett a kapcsolatunk

az is lehet, persze, hogy "mindketten" változtunk, s rossz irányba

mindenesetre nem emlékszem (bár lehet, hogy a memóriám is romlott) ilyen májusra. Hogy éget-süt a Nap. Hogy két lépést nem merünk a napon megtenni (pedig a tanítónénim is rég megírta az emlékkönyvembe, hogy mindig a napos oldalt keressem, s akkor harmónikus békét és nyugalmat tudok teremti a magam számára és varázsolni azok köré, akik ezt tőlem várják" - jó, tudom, "átvitt értelemben" írta, de én mindig szó szerint is vettem! mindig a napot kerestem, mindig átmentem a "napos oldalra", - nem úgy mint most! - rohantam ki kora nyáron a strandra, már nyár elején jól lebarnultam(nem pirultam!), s késő őszig használtam ki a szelidülő napsugarakat - de ilyen vad sugárzásra a legerősebb nyári napokon sem emlékszem, mint ami most van! Ultraviola. Akkor még csak napsütés volt, szimplán, egészségesnek hitt, jóleső... Hol van ez már! Káros lett a napozás. 20 perc alatt le lehet(ne) égni (nem barnulni)!

9-kor zártam be a lakásajtót, miközben megkérdezte a szomszédnéni: Jól meggondoltad? el mersz menni ilyen időben?! - pedig akkor még elviselhető volt...muszáj, fontos, már rég meg van beszélve - mondtam.  A tömött , fullasztó busz Klárafalva után olyan iramban fékezett, hogy mintha korcsolyapályán, csúsztak a táskák a széksorok közt lefelé (jó, kis hűsítő legalább a hasonlat), a gyors fékezéstől, s milliméter híján belehajtottunk az előttünk levő kocsisorba. Visszafelé meg, egy óra körül(!) persze se légkondi, se elég hely, csak lefüggönyzés, kinyitott ablakok, de kintről is csak a meleg zúdul be. Még jó, hogy ülhettünk. (tudtam tartani a fejemet.)

megvártam az ajánlott 4 órát, míg újra kimerészkedtem a viszonylag hűvösebb, mert leredőnyözött, lakásból - de meg kellett nézni az órámat, hogy tényleg elmúlt 4óra? déli napsütést éreztem...

most is csurog rólam a víz, - már a lakást is melegebbnek érzem - s lehet, hogy meleget áraszt a képernyő is? máris kapcsolom ki! ventillátort helyette! most csak egy kinai legyezőt találok itt a klaviatúra mellett...., annak "üzemeltetéséhez" viszont állandó kéz kell, a másikkal meg kikapcsolok...


aliz2.
 
:: 2008. máj. 28. 18:43 :: 2 komment :: Címkék: , idojaras



1 megjegyzés: