2022. május 17., kedd

AZ ÉN VILÁGFOTÓM 2012 MÁJUS 16

 

http://www.szeretlekmagyarorszag.hu/ma-lefotozzak-a-vilagot/

"Ma millió és millió kép készül a Földről, amelynek így örökítik meg egy napját.

A mostani vállalkozás célja, hogy az egész világot dokumentálják, és az utókor milliónyi képből rakhassa össze, hogy is festett 2012. május 15-e."

esett az eső egész nap, ráadásul este kaptam észbe, hogy a felhivás szerint ma szerte a világon - fotózni kéne, valami szembetűnőt, fontosat, szépet...

s bár én szinte minden nap úgy fotózom, mintha május 15 lenne, úgy tűnt, nem fogja megtudni a "világ", hogy milyen is volt Makó 2012 május15-én, az én szemszögemből...



 

azért valamicskét sikerült az esőben, félsötétben... 6 előtt pár perccel, (a DM felé tartva)

itt "visszanéztem félutamból";

az utcára,

amin battyogtam, s pár másodperce szembeszáguldott velem biciklin a kutyájával egy fiú, majdnem elsodort a kutya, le akartam fotózni, de túl hirtelen, igy homályos lett, szemüvegem se volt meg, esett is, eléggé,



mire csináltam egy élesebb képet is, a kutyás-biciklis fiú már eltűnt, és letűntek a képről, viszont a kép kiélesedett, és legalább láthattam - hogy kutyás bosszúság nélkül  milyen szép is ez az utca


az utca mentén

ez a furcsanövésű fa, illetve ez a kihajlott ága...,




 rég felfigyeltem rá,

s nem is olyan rég még kislányom mászott fel rá egy játszótéri délután epizódjaként...

 most nem tudtam a kellő szögből és teljesen fotózni, mert a padon ült egy férfi, akit nem akartam lencsevégre venni..

de azért igy is látszik a fa különlegessége, remélem...

(jelzem , ha a férfi is felkerült volna rá, lehetett volna akár szoció- és nem csak természetfotó, és akkor jobban is látszhatott volna rajta a keletkezési idő....:"2012.(mert a fa kb 20 éve is kb ilyen volt... a padon ülő ember  viszont nagyon ... mai)

és legyen valami konkrétum, már kijövet a DM-ből (szemüveggel):



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése