2022. május 27., péntek

kulcsnapló

 május 25

itthon rostokolok egész nap, ebédelni tudatosan nem mentem, aztán a befizetendő csekkjeim válogattam, és mikor menni akartam, a postára, kiderült, hogy nem tudok: nem találom a kulcscsomóm, hiába őrizte eddig egy fémangyal...

tegnap koncert után, mikor nem találtam - az egyébként töltési helyére rakott! - mobilom, kirohantam, csak a kulccsal az utcára, hátha elszórtam..majd át- a szomszédba felhivni magam a szomszédasszony mobilján, persze meglett a (a heyén) , s már  a kezemben volt, mikor lényom hivott, s bementem beszélni vele

 - azóta nem tudom, hol van a kulcs!

ebben a rumliban!

egy csomó dolgot megtaláltam(nagyító, csattok, ollók, szemüveg) de a kulcs nincs meg

nem szeretnék újakat csináltatni,de ez a szobafogság se megoldás


május 26

még mindig nincs meg

nekiestem nagytakarítani

porszívó, felmosás is

de a kulcs sehol

de legalább némi rend lett, lesz


**


meglett! 16,21-kor

a diványom melletti kis puffon, a zsekendőcsomagom alól kandikált ki, az örző  kisangyal lába! (vagy szárnya?)



(a pzs-t aztán pakoltam ki a nagy rohanásban, miután ledobtam a kulcsot a puffra) - logikus)

végre kiszabadultam a rabságból

(a rendrakást viszont folytatni kell)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése