2021. október 28., csütörtök

ŐSZI VERŐFÉNYBEN 2010

 

azt mondja lányom tegnap a telefonba, hogy egész más a hangom, sokkal "jobb", mint tegnapelőtt volt...(amikor egész nap esett), és ő ezt annak tulajdonítja , hogy gyönyörűen süt a Nap. (Én nem vagyok ennyire időjáráscentrikus, illetve azt hiszem, több külső-belső összetevője, okozója lehet ilyen vagy olyan hangulatunknak - (persze valószínű ő is így gondolja  illetve neki időjárástól függetlenül is általában jó hangulata van - szerencsére!:)de a már megjelent novemberi  Elixir egész számát a depresszió-nak szánta... és valószinű a novemberrel, az őszi időjárással összefüggésben, és az is tény , hogy fényterápiát alkalmaznak depresszió ellen és sikeresen, és az is biztos, hogy egész más elkezdeni úgy a napot , hogy felhúzom a redőnyt, és elkápráztat az őszi verőfény. Hiába van hideg mindemellett, a látvány, az aranylás már önmagában meleget áraszt... mégis. A biciklimről leszállva a főtér környékén, kedvem is lett sétálni egyet (javul a lábam is! a szemem meg teljesen kitisztult) igy aztán töprengő gondolataim közepette jó kis feloldás volt ezeket az aranyló, napsütötte  fákat lencsevégre kapni, az újjá varázsolt, szintén a napsütésben aranyló panelfalak előtt,




és hiába is előttük ezek a fekete, kopár,  lombjuk vesztett fák az előtérben. Mögöttük ott a ragyogás, ami áthat mindent.




Még.


aliz2. :: 2010. okt. 28. 21:54 :: még nincsenek kommentek 
Kategóriák: 
fotó :: Címkék: egeszsegelmelkedesfolyoirathangulatidodjaraslanyomtermeszet



1 megjegyzés:

  1. Brauswetter Eva
    Az ősz szineit én is kedvelem mert mosolyra kényszerit és åtmelegiti a testem , de a lelkem siratja az elmúlåst nem szeretem mår az őszt
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    Igen.ez a kettőssége megvan bennem is
    Válasz5 é.
    Brauswetter Eva
    Az Elixir milyen lap? Nem ismertem idåig hol veszed meg?
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    Ujabban nem...
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    Kicsit ezoterikus ill.spiritualis meg termeszetgyógyasz ..de olyan magazin van kulon is
    Válasz5 é.
    Brauswetter Eva
    A spirituälis téma nem érdekel köszi
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    Mértéktartóan az es csak egy toredeke...de nekem mar nem tudott újat adni.
    .

    VálaszTörlés