2021. október 31., vasárnap

EGY REJTÉLY MEGOLDÁSA 2007 okt 31

 

fél hét körül a patikába mentem (még volt fél óra zárásig), a patikán kicsit túl, a Korona közelében villogó fényeket látok , egy mentőautót, előtte egy rendőrkocsit, szembe velük az út másik oldalánál egy tűzoltókocsit, mellettük a beöltözött, egyenruhás, bukósisakos tűzoltók, rendőrök, mentősök beszélgetnek - de mindenhol nyugalom és csend, sehol egy karambolnyom (ami pedig erre felé sajnos elég gyakori mostanában)... két-három fiatalember ácsorgott a patika sarkon ugyan, de elhaladtukban hallom, mondják, majd megtudjuk a tévében, ha volt valami...

kifelé jövet a patikából ugyanúgy nincs semmi... egyáltalán történt, történik valami?

az előbb kapcsoltam vissza a számítógépet (így van már másnap), ha még fenn vagyok éjfél után (olvastam, meg filmeket néztem), meg szoktam még nézni a holnapi azaz mai híreket neten. A Délmagyar online új (bár nem túl egyedi és eredeti) arculatot is kapott, s egyből ott a válasz - a már közben el is felejtett kérdésemre: bombariadó volt az MSZP és a kormány 5-kor kezdődő  agrár rendezvényén,  de 3/4 hatra kiürítették a Korona dísztermét (ugyanazt, ahol pár napja volt az ominózus média esemény), s kint a szabadban, a szökőkút közelében folytatták a fórumot azaz a párbeszédnek nevezett eseményt...  Az emberek meg nem fázhattak kint sem, ragyogó idő van! Még mindig...De nem szerettem volna átélni a kiürítés közbeni izgalmaikat...

Persze a kiürítés után lezárták és átkutatták a termet, -szerencsére - nem találtak semmit . Kár is lett volna azért a gyönyörű teremért...

De azért így is hátborzongató ez az egész. Legközelebb már egy rendezvényre se lehet elmenni nyugodtan?


aliz2. :: 2007. okt. 31. 1:25 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: epizodhirekinternetMAKOszamitogepteveujsag



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése