2021. október 17., vasárnap

kakofonia az étteremben

 iszonyún kakofon zene (zene?) ömlik rám az étteremben (most azért is zavar különösképp, mert épp hiv egy osztálytársam telefonon, s egy szavát se hallom) Van egy tamtam ismétlődő alapritmus s mintha attól függetlenül énekelnének(? karrattyolhnának!) rá férfiak, és vége se akar lenni az ismétlődések sorának, na végre halkul, s már csak az alap hallatszik... de aztán újra folytatódik...

kávét nem is iszom inkább, ahhoz nyugalom kéne

1500 Ft-nyi fizetés után (borravalóval) meg merészelem kérdezni a pincért, hogy mi ez az u.n. zene

nem tudja - vonja a vállát röhögve, cinikusan

rádió!

ha nem tetszik , tegyek a fülembe fülest, s különben is mi lenne, ha valami heavy metált tenne fel, és egyébként sincs beleszólási jogom stb... ömlik rám a modortalanság tengere

én udvariasabb lennék a helyébe

node miért birálok, azért kapom mindezt....viszonzásul

de miért is ne mondhatnám el a véleményem?!

én a helyében jóbb modorú lennék!

mit csináljon, ilyen napja volt... mondja

s nekem szép napot kiván (a fele mér megvolt)

neki legyen szebb!

...


Csak halkan megkérdezem, kinek a kedvéért van zene az étteremben?

Kit akarnak szórakoztatni? Magukat?

Mert akkor otthon is maradhatok...

Egyébként rajtam kivül  már nem volt vendég az étteremben! egy szál se...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése