2021. október 22., péntek

IDEGEN ARCOK 2010

 

újabban nem ismerem fel magam a fényképeimről

vagy a fotók torzitanak, (lehet , hogy túl közeliek?), (hadd reménykedjek...)

vagy én nem vagyok hajlandó azonosulni azokkal a változásokkal, amik az "eredeti" (és még ismerősnek tudott)  arcon romboló nyomot hagynak

(már odaáig vetemedtem, igaz mások példáját is követve - , hogy a facebookon fiatalabbra cseréltem a kurrens képeimet... legutóbb egy 21 évesre (egyetemistára), most kb 32 vagyok (ifjú tanár)... fekete-fehéren.

de a digitális gépemmel készitett legutóbbit - jobb ha fel se teszem

ez az arc már

nem az enyém

nem én vagyok hová lettem?

ez az arc senkié

vállalhatatlan

de én vagyok a felelőse(?)

Goethe szerInt biztos

Jaj nekem.

De hol vagyok én?

Hová lettem?

Jaj nekem,

akárhol is.

..........

Mégis csak vállalni kéne....

(nincs más választásom! vagy igen?

hiszen főleg az arckifejezésemmel van bajom...

talán nem véletlenül mondják a fényképészek és

írta Janikovszky Éva : "Mosolyogni tessék":)

(v.ö.: http://lineas.freeblog.hu/archives/2008/02/02/hives_borongo_teli_nap/ )

 


aliz2. :: 2010. okt. 22. 23:54 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: elmelkedesoregedes





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése