2021. október 26., kedd

"BÚCSÚZOM" 2008

 

"...elhunyt Buss Gyula" ... olvasom több híradásban is, (a Magyar Színházi Társaság közleményeként) a szűkre szabott, kimért közleményt

 81 éves volt, és én már évek (évtizedek?) óta nem is hallottam semmit felőle, el is feledkeztem már rég teljesen róla, pedig  - emlékszem - kisnagylánykorom számontartott színészei közé tartozott. (Talán még kivágott fotóját is beleragasztottam a szinészek feliratú - nagy becsben tartott - füzetembe, s autogramom is van tőle; volt itt Makón is valamikor a kultúrházban, még a Nemzeti Szinház tagjaként, lehetett, az Ember tragédiájából mutattak be keresztmetszetet, nekünk diákoknak,  aztán láttam a Fekete szem éjszakája c. filmben, ahol Nicole Courcel-lal a hires francia szinésznővel játszott, Rigo Jancsi cigányprímást alakította, akivel egymásba szeretnek...  "A színész, mint az ötvenes évek sztárja" (képaláírás,www.szinhaz.hu )     


                                                                                    

Volt pár énekszáma is, (nosztalgiazene címszó alatt  tették fel az internetre)

 Kakukk-dal amiben : "...elmúlhat minden, de egy sohasem: a halhatatlan ifjúság..." énekelte(énekli)... hm...

és a Jó'jszakát kedvesem... amiben búcsúzik ... (szép volt a nyár, kár hogy már vége...)

Most én is búcsúzom..., attól a régi, fiatal, elfeledett színésztől is , (s kamaszkorom elfeledett rajongásaitól - még régebbről)

aliz2. :: 2008. okt. 26. 23:47 :: 1 komment :: Címkék: emlekezesnekrologszineszek



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése