2021. október 29., péntek

ÁLLÓVÍZ 2007

 

Ma pl. egész nap azt hittem, hogy "ünnep" van, azaz pontosabban: nemhétköznap.

És sejtem is már, miért zavarnak a hivatalos ünnepek. Azaz már ez se stimmel, mert újabban minden kifordult. Az eseménytelenség már nem a nemhétköznapok sajátja. Minden ki-, pontosabban felfordult. Nem is akarok én erről beszélni. Rossz témába tévedtem.

Valami ül vagy áll a levegőben. És nem pezseg. Nem zajlik, nem folyik. Tesped.

Az atmoszférában érzem. Lehet, hogy tévedek,

vagy remélem csak átmeneti,

vagy csak bennem lenne? ezt nem hiszem; összefüggünk, minden összefügg.

A hétköznapokat meg valószínű épp a pezsgésük miatt szeretem; ha torlódnak a dolgok, ha nem állnak le. Gyerünk, hajrá!

Hogy hova? van-e hova? már más kérdés.

 


aliz2. :: 2007. okt. 29. 18:45 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: eletelmelkedeshangulathetkoznapokunnep


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése