2021. október 27., szerda

a RoccoBAN

 okt 21

fúj a szél, beborult... bár még jó idő van

mégis behúzódom a Rocco zárt helyiségébe..



,a szokásos ebédpótló kisadagra: rántott szelet, vegyes köret



fűszerillatok keringenek a teljesen üres étteremben (ez persze nem zavar annyira. de majd megfulladok 

a zárt térben

az asztalokon mindenütt FOGLALT tábla - de hát ilyen holt időben: ebéd után, vacsora előtt, senki se  jár itt

csakis egy ilyen össze-vissza élő

5re átmegyek a könyvtárba valami (persze) népi programra, itt van, mögöttem, szerecsére...

2 megjegyzés:

  1. Jó is, hogy behúzódtál a zárt helyiségbe. Nehogy megfázz, nem hiányzik az senkinek sem. Vigyázz magadra!
    Velem van mindig egy sapka mostanában, arra az esetre, ha feltámadna a szél.

    VálaszTörlés
  2. ez 21-én volt :) most jöttem a napsütötte Marosról, nem vagyok egy időben a blogon magammal :(
    sapka még nem volt rajtam az idén!
    az étteremben is pincérnő figyelmeztetett, hogy fúj a szél, én kiültem volna!Nem szeretek bent... mindenem a szabad levegő!!!

    VálaszTörlés