2021. október 23., szombat

NEMSZERETEM 2011

 

cim/szó/ nélkül

de azért közben sokmindenre gondolok , majd egyszer azért elmondom (azaz ki-)...


aliz2. :: 2011. okt. 23. 14:47 :: még nincsenek kommentek



nemszeretem

nemszeretem, hogy nagyon lelassultam, - ezt onnan veszem észre, hogy túl gyorsan telik az idő! tényleg, mintha az gyorsult volna fel. de hát tudom, hogy az nem lehet...

nemszeretem, hogy a pénzt is, különösen ha apró, olyan lassan és ügyetlen ujakkal szedegetem elő a pénztárcámból a kasszánál, mint azok a régi nénik, akik idegesitettek a sorban a hasonló szöszmötöléseikkel, mikor én már rohanni akartam volna ;persze a türelmem most se lett sok ettől még, sőt engem is türelmetlenné tesz sajátmagam iránt és az még jobban lelassit

nemszeretem , hogy elégedetlenkedek magammal, hát nem elég ha mások úgyis megteszik?

azt se , hogy olykor többet beszélek (meg irok?) mint kellene, pedig emlékszem, milyen kinos volt mikor velem is ezt tették mások, és akkor is mentem volna már, csak nem akartam megsérteni azt, akiből folyt a szó végeláthatatlanul... (-hallhatatlanul), mert tudtam, hogy szüksége van rá, és sajnáltam

nemszeretem, hogy egyre őszebb a hajam és egyre nehezebben kezelhető, és mégse megyek el  fodrászhoz (pedig le is égettem belőle egy tincset a gázzal) (s pedig ifjú koromban még Szegedre is bejártam a régi fodrászomhoz rendszeresen)

nem szeretem, hogy jóllehet tudom... (mennyit mondta anyukám is, és én is az én gyerekemnek), hogy hamarabb kellene lefeküdni, mert az éjfél előtti alvás duplán számit!- még mindig fent vagyok és pötyögöm ezeket a litániákat, félreütve a billentyűket, mert ezt az új laptopot se szeretem, képtelen vagyok megszokni... még annyi minden hiányzik is róla, és hiányzik a régi asztali, ami egyszerüen elsötétedett, és nem is tudják mi a baja, s a wincesterről lementett dokukat se tudtam még megnézni itt, mert az USB csatlakoztatói olyan távol vannak egymáshoz, hogy nem tudom-merem berakni....és azt se szeretem, hogy mindenből ilyen nagy ügyet csinálok, hogy a freemail letörölte az összes levelem, mert elhanyagoltam a látogatását...

és nemszeretem hogy ronda nyirkos idő lett, hideg, és szomorú és én is szomorú vagyok, de nem foghatom az időre, legfeljebb az időmre, ami eljárt és egyre kevésbé tudom beosztani ami még megmaradt belőle...

nemszeretem hogy halasztgatok mindent benne, a fontos dolgokat leginkább, és sokszor meg se tudom különböztetni a fontost a nemfontostól

nemszeretem, hogy a FEHÉRneműim  60 fokos kimosása közben vettem észre, hogy BARNA lé csorog ki a mosógépből , és akkor jutott eszembe, hogy mert előtte való nap beraktam a barna garbóm, amit csak 30 fokban kellett volna kimosni...

nem szeretem, hogy ennyi mindent nem szeretek,

(meg még mennyi mindent, amit le se tudok/akarok írni)

--------

egy blogban ezt a kommentet találtam (később, de előbb írta évi):

Most nem-szeretem-világ van nekem

(Micsoda szinkronicizmus! - de hát egy korban egy világot élünk, bár évi valamivel fiatalabban)

ezt írtam rá:

évi épp most irtam egy bejegyzést arról, hogy mimindent nemszeretek... csupa bagatell... de te ebben az egy mondatban többet mondtál!s fején találtad az én nemszereteimnek is a (szögét) lényegét (bár az felém irányult)(dehát mint kint , úgy bent)...

Igen, azt hiszem erről (s) van szó. Vagy ahogy József Attila irta:

"Sebed a világ - ég, hevül s te lelkedet érzed, a lázat. "

(még ha "csak" 36 fok is...)

ja, és persze hogy azt se szeretem, hogy el akarják távolitani a Duna partról - a csak ott elképzelhető, odatervezett - József Attila szobrot!



 


aliz2. :: 2011. okt. 23. 0:07 :: 5 komment :: Címkék: bosszusagok





1 megjegyzés:

  1. Nagy Simonné
    Ó, ezt akár én is írhattam volna! Ezek a nem szeretem dolgok nálam is elkezdődtek! Nem tudom, hogy lehetne könnyebben venni. Egyenlőre ami iszonyúan zavar, hogy gyorsan telik az idő. Igen, talán nálam is elkezdődött a lelassulási folyamat......
    Válasz5 é.
    Gonda Julia
    Ne hagyd!

    VálaszTörlés