2021. október 18., hétfő

IS 2007

 

na jó, bár lányom már rám szólt, hogy ne legyen már olyan sokszor benne a blogomban, de azért ne is teljesen hagyjam ki belőle,

most egy kompromisszummal vagy aranyközéppel mégis csak róla írok, illeve arról, hogy holnap lesz a zárótanítása a gyakorlógimiben,

és ez egy kicsit , úgyis összefüggésben van velem is , az én életemmel, pontosabban ,-már megint!- a múltammal. Én is ugyanabba a gimibe, készültem zárótanításra, vagy negyven éve...

én is a kollégiumban készültem, emlékszem, a vasalószobában, mert volt ilyen - sose használtam, de a tanításra az új fehér köpenyem kivasaltam, meg remegő lábbal elpróbátam az egész órámat,

az óravázlatot tartalmazó  barna keményboritású kockás spirálfüzetet a kezemben tartva,

izgultam, mint egy premier előtt....

azt hiszem , lányom is izgul,  egy kicsit, a vázlata, a laptopján készült,  a word dokumentumot az előbb küldte át nekem, komplett, tökéletes,most még átolvassa, köpeny már nem kell (a diákoknak se),

de a dolgok lényegét tekintve semmi nem változott az iskola, a tanítás környékén

a dolgok lényege, az emberek lényege sose változik

ahogy a Prédikátor Könyvében Salamon mondja: nincs új a Nap alatt


aliz2. :: 2007. okt. 18. 21:25 :: még nincsenek kommentek :: Címkék: eletelmelkedesemlekezeslanyomszamitogeptanitasvaltozasok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése