2020. november 24., kedd

vince előad

 hát rém büszke vagyok az unokámra

elsőként, az iskolájában előadást tarthatott, elsős létére... zoomon

anyja megadta a kódot, igy nézhettem én is... 

mesét mondott , rajzokkal kisérve a négy jogarról

majd megint a teremtéstörténetet a régi megközelitésben,(ez kedvenc témája) hogy isten azért teremtette az embereket, hogy ne legyen egyedül, s ha fizikailag messze is van...nem számít

de nekem legjobban a keret ill. a búcsú mondatai tetszettek, mert spontán volt, és nem felejtette el a szituéciót, amiben s akihez szólt

valami olyat mondott hogy nagy szeretettel mondta el ezt a beszédet ebben "hülye időben" s persze mindenkinek minden jót kivánt

nagyon megdicsérték a tanitónénik

én is , telefonban

de egy köszönöm, köszönömmel véget vetett áradozásosnnak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése