2020. november 8., vasárnap

az alelnökNŐ

 hidegen hagyott, nem is nagyon értettem miért hozta lázba szinte összes magyar ismerősömet az amerikai választás

az volt a véleményem, hogy már megint két rossz közül kell választani (a kevésbé rosszat, vagy akiről kevesebbet tudunk?)

meg aztán még nagyon konzervatív módon az is megfordult a fejemben, hogy én félek a változástól, minden változástól, maradna minden úgy ahogy van, akármilyen is, végül is  a jelenlegi elnök nem robbantott ki egy harmadik világháborút....

és akkor leesett a tantusz

kiderült , mikor már B elnöki győzelme is világossá vált,,,(eléggé el nem itélhető módon elég későn, de mégse) hogy az a szép és megnyerő nő B oldalán az az alelnöke

ettől kezdve csak rá koncentráltam és örömmel

ahogy mosolyog, ahogy  beszél (pl indiai édesanyjáról, aki 19 évesen jött Amerikába)..oddavagyok

s egyeseknek olyan reményei is vannak, hogy ő lesz a következő elnök... nagyszerű

és nő....




17 megjegyzés:

  1. Itt jártam nálad, olvasgattam. Én is figyelem az amerikai elnökválasztást.

    VálaszTörlés
  2. én nem figyeltem m csak erre az alelnoknőre figyeltem fel :)

    VálaszTörlés
  3. E.Á.
    Négy év múlva elindulhat ő is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de addig is tán hathat (és az elnök csak két évre tervez!!!!)

      Törlés
    2. B.Z. Biden 2 évre tervez? No, ez igazán elgondolkodtató... Baromi gerinces és etikus...

      Törlés
    3. igen, tény (de én ezt nem tudom minősiteni :)

      Törlés
    4. B.Z. Van egy 4 évre szóló megbízás. Megpályázom, elnyerem, 2 év múlva történik velem valami, nem tudom végigvinni. Ez pech, de van ilyen, sajnos. Viszont ha a pályázáskor tudom, hogy max 2 évig tudom vállalni, de mismásolok, mellébeszélek, nagy terveket kamuzok 4 évre, az melyik univerzumban etikus?
      Továbbra is azt gondolom, amit eddig: két borzalmas lehetőség között lehetett választani az Egyesült Államokban. De a fura, szavazó élőhalottak meg a hirtelen megjelenő 150 ezer szavazat még annál is elkeserítőbb, mint amire számítottam...

      Törlés
    5. B.Z. Van egy 4 évre szóló megbízás. Megpályázom, elnyerem, 2 év múlva történik velem valami, nem tudom végigvinni. Ez pech, de van ilyen, sajnos. Viszont ha a pályázáskor tudom, hogy max 2 évig tudom vállalni, de mismásolok, mellébeszélek, nagy terveket kamuzok 4 évre, az melyik univerzumban etikus?
      Továbbra is azt gondolom, amit eddig: két borzalmas lehetőség között lehetett választani az Egyesült Államokban. De a fura, szavazó élőhalottak meg a hirtelen megjelenő 150 ezer szavazat még annál is elkeserítőbb, mint amire számítottam...

      Törlés
    6. igen, gondoltam, hogy ironikus volt a megjegyzés, engem is meglepett a dolog :) de én négy éves tervekről se tudok ,amiket saját magára szabott :) de ha ezzel az elelnoke közelebb kerülhetne az elnökséghez, annak örülnék :)

      Törlés
    7. Nem alapkövetelmény a 4 éves terv egy 4 éves elnöki ciklusra pályázó embertől?

      Törlés
    8. Gonda Julia
      nem tudom, mi van, nem mélyedtem el, benne, szerintem nem véletlenül van máris ennyire előtérben az alelnöke, akivel remek lehet a (munka)kapcsolata....

      Törlés
  4. P.G.Remélhetőleg ő lesz az első színesbőrű no elnok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      örülnék , annak is , külön, hogy az első nő, Obama már volt szines :) s milyen jó volt:)

      Törlés
    2. dehiszen B meg alelnöke volt Obamának :) (akkor helyben is vagyunk:)

      Törlés
  5. no és még egy kis adalék ("csemege") a férje zsidó, gs gyerekei nevelőanyjukat a jiddis MOMALAként szólitják

    VálaszTörlés
  6. Péter Baron
    Gonda Julia Trumpnak a az unokài zsidók... a veje ortodox, a lànya betért... olyan eredményeket értek el a közelkeleten mint egy koràbbi amerikai elnök se... remélem ezek a folyamatok most nem fognak megszakadni...
    · Válasz · 51 h. · Módosítva
    Gonda Julia
    tudom , és B-nek az új elnöknek is az unokái zsidók 🙂

    VálaszTörlés
  7. Antal András
    Attól, hogy valaki nő , még nem egészen biztos, hogy elnöknek is jó.....
    · Válasz · 51 h.
    Gonda Julia
    Mindenesetre ez egy epp idoszeru attores!
    · Válasz · 51 h.
    Andrew Sandor
    Nagyon örülök, hogy tudjatok!❤️❤️❤️❤️
    · Válasz · 51 h.
    Gonda Julia
    a világ egy! (még)

    VálaszTörlés