2020. november 24., kedd

VELÜNK KEZDŐDÖTT MINDEN

 ma hajnal körül aludtam el... (s ne kérdezzétek mikor ébredtem végleg föl:)

köszönhető ez (a korlátlan nethasználatomnak, illetve egy éjfél után felfedezett tévéjátéknak, amire felül az volt irva, hogy holnap már nem nézhető(persze nézhető!)

nosza késő ide vagy oda, meg is néztem, az 1972-es darabot, illusztris , azóta már sajnos nem élő szereplőivel:

Szegvári Menyhért, Szerencsi Éva, Bicskei Tibor ,Bessenyei Ferenc, Békés Rita, Szakácsi....

milyen közel álltak hozzánk

s a film légköre is milyen ismerős volt azokból az időkből

feltűnt a naivitásaés tisztasága!

hát igen ez volt kései ifjúságom (mai nézőpontból már felfoghatatlan de csodás) ideje....

nem csoda hogy én is olyan voltam, amilyen! (naiv és tiszta)




hja, a cim is túl ismerős volt (bár ma már semmi sincs róla a googleon)

VELÜNK KEZDŐDÖTT MINDEN....

(el is hangzik a filmben , először velük kezdődött minden - ként Ádámra és Évára utalással (amikor levetik nedves ruhájuk a hideg éjszakában a vitorláson) . de a (lázadó) fiú kijavitja emigy: velünk...

(velünk kezdődött minden, előttünk nem volt semmi utánunk nem lesz semmi, a Balaton miértünk telt meg vizzel, ez a vitorlás miértünk épült, a szél miértünk fúj Keszthely felől, - a lány közbeszól: Nem Keszthely felé megyünk? -- De , a szél ellen megyünk, itt nem korlátoz semmi, csak a viz van, a szél van, te vagy, én vagyok...és szabad az út , amerre akarod, akár a szél ellen is. ez, ez a teljes szabadság, Érzed?- a lány:  Imádlak (hm)

hát igen mindig velünk kezdődik minden újra

de hamar kibicsaklik....

---

azért nosztalgia ide.oda, de jók voltak ezek a tévéjátékok!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése