2020. november 23., hétfő

covidfélelem közelről

 na nézzük csak

én, igenis már félek

ez az exponenciális növekedés sehogysem tetszik nekem, a halottak számának növekedése szörnyű

hogy már városunk kórházában is a covidosoknak fenntartott ágyak beteltek

a haláleseteik is nőek, csak a neveket titkolják el személyiségi okok miatt

de nem szivesen megyek ki, mert arra gondolok,bárki bárhol rám ragaszthatja a kórt,a ha nem vagyok elégnóvatos (és nem lehet eléggé!)

s ha elkapnám, nem hiszem ,élve kikerülhetnék belőle

tehát meg kell akadályozni, hogy megkapjam - ez az egyedül megoldás

most 3-4 napja itthon rostokolok, de holnap már ki kell mennem, vásárlás, posta, bank, patika, drogéria stb

utálok kimenni

nem mintha imádnék itthon, de itt legalább biztonságban vagyok

9 megjegyzés:

  1. K.P.Juli, ezek mindegyike elintézhető online. Nem muszáj feleslegesen kilépned az otthoni biztonságból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem fizetek online, a postafiókom se elérhető úgy

      Törlés
    2. Van ahol a házhoz szállításkor is lehet fizetni, készpénzzel vagy bankkártyával, ezeket igyekszünk mi is igénybe venni. Ha lehet, ne menj boltba...
      (postai csekkek miatt néha muszáj,de a "icsekk"applikációval , a QR-kódosokat én merem a telefonnal is befizetni)

      Törlés
    3. Igen.felkeresem a boltot akik tavasszal bevaltak mar..a tobbi maceras..ja ebedet is hozatok

      Törlés
    4. még nem döntötte el a bolt ... hm... (mire várnak?)

      Törlés
  2. M.B.A Fehér Tulipán gyógyszertár ingyen házhoz szállítja a gyógyszert! Éljetek ezzel a lehetőséggel

    VálaszTörlés
  3. Én is itthon érzem magam biztonságban, de ki kell menni az általad felsorolt okok miatt. Nem jó érzés.Ma boltban voltam, mert elfogyott az utolsó morzsa kenyér is.

    VálaszTörlés