2020. november 18., szerda

rendetlen élet

 kész őrület

reggel 8-kor ébredtem, de gondoltam, fekszem még egy kicsit, s legközelebb egy után ébredtem fel! persze pokoli fejfájással (mindig az van, ha túlalszom magam)

ilyenkor már nem lehet ebédet rendelni, negyed, fél nap az eltolódásom

négy felé eszembe jutott, megérdeklődöm a Janikovszky napló könyvet, s lássatok csodát, egyetlen kis könyvesboltunkban volt!

örültem, de mondtam ,ma már nem megyek érte, aztán mégis, összekaptam magam, nem akartam kihagyni, meg mit lehet tudni a  mai világban holnap nyitvatarthatnak-e könyvesboltok?

aztán meg elmentem boltba is, ezért-azért, mindig van, amit elfelejtek

persze előbb egy ott vásárolt nylontasakba is beraktam a könyvet...

kint éppen indultam volna, a biciklimmel, zsebbe rakva a maszkom

mikor rámkiáltanak:  juli

várj, csak , mondom neki, azt mondta Cilike , tekintsük magunkat és bárki ismerőst fertőzöttnek, úgyhogy felveszem a maszkomat  mondtam, háttal

erre ő:  nyugodtan, beszélhetünk háttal is akár..

na azt már azért mégse

de nagyon szomorú vagyok

mikor lesz rendes életünk

újra

4 megjegyzés: