2020. november 29., vasárnap

reggeli őrjárat

 büszke vagyok magamra, számomra hajnali órában , a sávomban(ami pedig hétvégén korábbi) elmentem, időben a Sparba!fél 10 volt, és 10 perccel 10 előtt már kint voltam az utcán, alig is voltunk a boltban ...remélem hétközben is igy lesz (akkor 11-ig lehet vásárolni ráadásul!) mert elhatároztam nem elegyedek a fiatalabbakkal... ha nem muszáj

kint már rosszabb volt a helyzet, alig indultam el a biciklimmel utamat állta két piros dzsekis nő , gondolom 65 év alattiak., lehúzott maszkkal, az egyik cigizett, a másik kajált... az út közepén...jó étvágyat, visszafordultam, s a túloldalon jöttem haza, sálam maszkként használva, mert itt-ott azért utam állták (azt hiszem 10 -re vártak, hogy bemehessenek..

10 kor én már a postánk előtt voltam, s ahogy hazaértem, ki is sütött a nap, Végre, jó hogy még nem felejtette el, hogy kell, sütnie....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése