2020. november 27., péntek

11 óra előtt 3 perccel

 és a polgárháború (de legalábbis generációs háború)küszöbén?


fél 11re volt időpontom a Bankba, kicsit előbb érkeztem, kicsit előbb végeztem is mint 11...

bementem a drogériába(gondoltam van még kis idő a "sávomból"... berobog egy bojtos sapkás, sapka alól kicsüngő festett szőke hajú csaj, láthatóan nincs még 65 éves, bőven...

kérdem a pakoló kisasszonytól, nincs itt idősáv 11ig az öregeknek?

erre felcsattan, már a szomszéd sorban levő. nő, pedig nem hozzászóltam, hogy már elmúlt 11, menjek én ki , sipirc

nos én akkor jövök, amikor akarok, különben sem őt kérdeztem...szerintem meg  siet az órája

a kisasszony is nekem helyesel, még csak 10, 57 van... nem tudja őt kiszolgálni, fáradjon ki szépen a boltból---

nagy bőszen kirohan...

el is feledkezem az ügyről bóklászás közben, de elmúlhatott közben az a 3 perc, s hallom a kasszánál, méltatlankodik (visszajött), hogy ha félek ne jöjjek  (mármint én, lenénikézve) de hát mi köze hozzá, hogy én félek vagy nem stb...jogom van 11-ig csak öregek közt lenni (a drogériában is, ezek szerint)...az idegrendszere egy aggastyánnak is megfelelt volna -jelzem.

nehezen térek magamhoz, ekkora gyűlölet hogy is fér egy emberbe?

mi lesz itt még...

tényleg csak sávomban merészkedek majd ki.....nehogy már meglincseljenek


5 megjegyzés:

  1. Ami itt megy az már nem normális!
    J.J.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szörnyű, robbanáshatár... 🙁 (pláne maszk alatt, azt hiszi, hogy inkognitó van - mintha névtelen leveleket irna)

      Törlés
  2. P.G. Paloczi Gabi
    Ez a gyulolet itt is ilyen, az utobbi 4 ev valtotta ki itt. Gondolom ott is ugyanaz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ITT csak a járvány óta (legalábbis ennyire nyiltan)

      Törlés
  3. I. K. Szomorú az országra nézve. Mindenütt ez van . Akart haraggerjesztés.

    VálaszTörlés