2020. november 26., csütörtök

memento 1985

 nem tudom, hogy sikkadhatott el, felejtődhetett el ennyire jelentős alkotás

vagy csak nálam?

(hiszen 85-ben készült, Markó koreográfia, főszerep, de főleg a győri balettes gyerekek..nem tudom, Markó mikor is hagyott ott csapot papot, utána: kérdeztem lányom, de ő tiltakozott, honnan is tudná, persze 85-ben még egy éves volt, de azért korábbi dolgokra is: ha olyanok lennének,,,)

nos döbbenetes volt, amit és ahogy felidézett ez a darab

(irtam is a fbra, ahonnan leszedtem, Markó vissza is lájkolta)

nem szeretnék irni róla, ez a balett épp azt mutatta meg, hogy a tánc, a mozdulatok, arcok, némán is milyen kifejezők lehetnek....

belémégtek....

(a gázkamrába történteket, a kapaszkodó kezeket, s az összeomlást, mikor előszőr hallottam róla, anyámtól, valahogy igy képzeltem el...:(









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése