2020. november 5., csütörtök

járvány eszkaláció

 egy hét - minusz egy napra (egyelőre?) bezárták unokám iskoláját is.  (tanárok közti megbetegedések miatt). Nehezen, de tudomásul vette. (Anyja még úgyse örül neki, ő home office is dolgozik) Szerintem inkább igy legyen, minthogy megfertözzék a tanárok a gyerekeket (se forditva). Makón is, több iskolát bezártak....

előbb-utóbb midet be kell (?)

****

tegnap este elfelejtettem irodalmi körre menni, tudat alatt ez nem véletlen (láttam fotókat, más is "elfelejthette" , mindössze négyen voltak...) persze maszkban

be kell zárkózni

***

menzára sincs kedvem menni, hiába ülök hátra, hiába üres a menza, ha  a betévedő pont a mellettem levő asztalt picézi ki letelepedésre (mért nem hagytam ott a kabátom?)

főzni fogok?


kedd



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése