2020. november 7., szombat

váltás

no mára minden felfordult,

fent voltam ugyan két órát szokásos fejfájással, korareggel, de visszafeküdtem, s utána dél után ébredtem

ilyenkor már nem lehet mit csinálni, ebédelni menni se

de amit amúgy is el akartam bliccelni, prolongálva, ki tudja meddig

meghallgattam u.i a polgármesterasszony heti beszámolóját, ami elég komorra de valósra sikeredett

amiből kiderült, hogy be vagyunk kerítve minden oldalon, ezzel a virussal, szinte nincs intézmény , ahonnan ezért vagy azért ne lenne zárlat alatt valaki

s bevallottan két halott! (ismertem őket, hatvanasok  :(

az is kiderült, hogy a menza kollegiuma ahol eszem is "tartalmaz" egy dolgozót aki beteg s már a napokban is feltűnt, hogy aki eddig a kezünk be adogatta az evőeszközöket =hogy mi ne tudjuk összefogdosni -  hiányzik

s előre szalvétába csomagolt evőeszközöket vehetünk mi magunk ki önkiszolgálva, ő meg sehol... 

meg amúgy is, mindig volt valami zavaró, már arra is gondoltam, hogy elhozom az ételt dobozban, akkor nem is kell levenni a maszkot...

***

kényelmesen elmentem bevásárolni, délután, sajnos addigra az addig szépen sütő nap lement...

 a sparban rengetegen voltunk, folyton összeütköztem valakivel, hiába próbáltam kerülni, a gyerekek meg, akiknek ugye az a dolguk hogy szaladgáljanak, maszk nélkül, persze, majdnem  beleestek a kocsimba

ja meg  mindenki rámköhögött, előszőr egy nő, maszkban. a maszkba,..de egész közel

másodszor meg a kinti  kocsiknál maszk nélkül kolaivás előtt,  egy másik nő, pont ott, ahova a kocsimat raktam volna, eddigre ugy-ahogy be voltak csomagolva a vásárolt dolgaim

amik közt most szerepelt a mirélit is, meg tojás, saláta stb ,hogy végre ebédeljek

finomat is csináltam: zöldborsót, tükörtojást

öröm volt nézni az élénk szineit!!!

2 megjegyzés:

  1. Paloczi Gabi
    Emlékszel, a Covid elején rendeltel ételt? Azt kellene csinálni most is. Amit írsz az elég sok lehetőséget rejt fertozesre
    · Válasz · 51 h.
    Gonda Julia
    Igen.meg a vasarlast is.. hozatom... egyébként főzni fogok, nem hizatni (a hozatás se elég higiénikus)

    VálaszTörlés
  2. Mariann Simenszky
    Látod,látod,milyen igazad van!

    VálaszTörlés