2020. november 5., csütörtök

legjobb rendező

 ...maga az élet, még az ilyen apró dolgokban is

a sarki kis kert is az ősz képeit mutatja, a pusztulásét, sárguló.kopaszodó fák,s

a rózsák is csak hébe-hóba fagyosan nyilnak, hervatag csonkok mellettük

gondoltam , bár majd lefagytam a bicikliről, lefotózom a, rózsákat

nyilva, is hervatagon is, már cim is volt hozzá: a pusztulás fokozatai

hanem a mobilom rosszul volt beállitva, engem mutatott

hát nem mondom, a cim maradhat is

lefotóztam hát magam is, és csak aztán a rózsákat

rám mintha jobban rám illene a cim:)





1 megjegyzés:

  1. Imréné Kiss
    Nem szabadna ennyire őszintének lenni/nünk/ kedves volt gimis osztályfőnököm!!Jó éjt.
    · Válasz · 51 h.
    Gonda Julia
    tán igazad van, de miért is nem?! 🙂
    · Válasz · 51 h.
    Neogrády Judit
    De az ősz után jön a tavasz! Csak 17 hét!
    · Válasz · 51 h.
    Gonda Julia
    csak
    · Válasz · 51 h.
    Imréné Kiss
    Nem vagyunk nyerők Juli néni sok-sok hazug embernél. Puszi.
    · Válasz · 51 h.
    Gonda Julia
    én nem is akarok "nyerni"

    VálaszTörlés