2020. november 25., szerda

korláto(záso)k

a Bankban nem tudok továbblépni a sorszámkérő automatánál, mondom le van fagyva, kiderül, dehogy is van, csak nincs időpontom, mert hogy azt kell kérni... kértem (harmadmagammal)( (nem tudom, miért nem lehet kifüggeszteni a kötelező maszkhordás kivánalma mellé egy tájékoztatót az ajtóra!)

a patikába gyanútlanul belépek, ketten vannak a pultnál de jönnek utánam is... már a pultnál állok, mikor a másiknál megszólal a patikus és kiküld egy újabb belépőt, kiderült, hogy csak annyian lehetünk bent , ahány ablak van..

de a csúcs a menzán ért

ahova kiváncsiságból bementem, érdeklődni, mi újság, jól sejtettem elhozatalra adnak ebédet

leraktam a biciklim és vissza is menten (dobozt is adnak)

valaki volt előttem, elég lassan tollászkodott, gondoltam leülök addig egy székre

máris ott terem az egyik alkalmazott...kérdi lehajolva hozzám

rosszul van?

mondom nem igazán, csak gondoltam leülök, fáradt vagyok,  mig sorra kerülök ...

csakhogy nem szabad! álljak fel!

de nem enni akarok..

nem számit, tilos ülni


(hát jó,, itthon félig fekve ettem meg az ebédet (sült krumpli, rántott hal) mint a henye rómaiak...

(igaz, hogy  utána ők (is)  elbuktak....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése