2020. május 21., csütörtök

vissza!

NASZÓVAL,MEGRÁZNI MAGAM, és visszamenni az életbe, ha olykor fulladoztató maszkban is meg sárguló kesztyűkkel, meg ingadozva is....

tegnap háromszor nyomták ki a boltban a telefonom, s vissza se hivtak, lehet, hogy úgy döntöttek, hogy már vége a veszélyhelyzetnek, nade miért nem értesitenek erről normálisan... igy hát elmentem égőkért a villamossági szaküzletbe, szerencsére ők nem csak délelőtt látnak szivesen, igaz, egy ajtóba kitett asztalon szolgálnak ki, úgy hogy én szabad levegőn vagyok

utána a létrával odacsiptem véresre a bal hüvelykujjam, ahogy ügyeskedtem vele az égőbecsavarás előtt, a sötétben, de nem megy az életem balesetek nélkül, úgy látszik, mindenesetre a szemétcsomag , most már csak egy, maradt fent... egyelőre.

megint nyugdijam rostokol a postán, van egy pár befizetendó csekk is, de egyelőre nincs kedvem sorba állni a posta előtt...

lehet, hogy ebédelnem is a már megnyiló étteremben kéne..... (tegnap a futár, aki amúgy pincér, majdnem idegrohamot kaptt az ajtóm előtt, mert nehezen tudott visszaadni a tizezresemből - előbb már én akartam visszaadni neki a doboz ételt)

viszont süt a Nap végre ! (tegnap még esegetett is)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése