2020. május 5., kedd

vásárlási szokások eszkaláció 69

észrevettem, hogy amióta hozatom a boltból a kajám, soha nem fogy ki semmi (eltekintve a legelső hétvégétől! brrr, de akkor még nem is hozattam, csak akkor  csapott be váratlanul a karanténvilág öregeknek)

azóta hetente kb kétszer, előre felirom egy listára mit szeretnék, kb 10 tételt... és meg is beszéljük "Anettel" (nagyon kedvelem, és ragaszkodom is hozzá, mert ... türelmes is és abszolút megbizható, korrekt, s főleg mindent alaposan meg lehet beszélni vele,  márkákat is minőséget, mennyiséget is  a mireliteket is úgy hozzá külön csomagolva, hogy nem fagy ki, kőkemény!)

amúgy nem nagyon vagyok u.n. tudatos vásárló, szeretem az önkiszolgálókat, ténfergek a gondolák közt, amit meglátok és kellhet, megveszem, de ha nem látom meg , akkor bizony nincs kockacukrom (mint legutóbb is)

de igy soha semmiben nincs hiányom, már ha fogyóban van,akkor is hozatok...

lehet hogy ezt a szokást meg kéne tartani koronavirus utánra is? (vagy legalább listát irni!)

2 megjegyzés:

  1. P.G: Welcome to the world of listmakers! Hahaha
    Na látod, ne is olyan rossz ez. Én mindenről mindig listát írok, az biztos, hogy amikor kell a lista, akkor erős lehetőség van arra, hogy nem találom.
    De, miután leírtam, megmarad a fejemben

    VálaszTörlés