2020. május 27., szerda

komolyzene könnyeden


direkt nem vártam a posta előtt, hogy időben odaérjek a koncertre, a zenepavilonhoz

még volt 10 perc kezdésig, s már szemerkélt az eső, gondoltam, ,sietek hogy még a tető alatt legyen helyem

nem kellett volna,,,

a tető alatt, négy zenész próbálta összeeszkábálni a hangszereit, kottáit meg magát

de sehol egy embert nem láttam, akiket nézőknek nevezhetnék, sőt még székeket se

lézengett egy-két hagymaházi alkalmazott, s a park távolabbi padjaira mutatott

mivel nem esett, én is elfoglaltam egyet, jól szétterpeszkedve, nehogy mellém üljön valaki, (én még mindig félek a koronától, úgy látszik)

aztán szállingóztak még, gyerekek is, tizen tizenöten csak lettünk: tisztelt térzenei hallgatóság, ahogy viccesen a primhegedűs konferansz szólított bennünket




feltűnően könnyeden jétszották komolyzenei darabjaikat (is), .Bizét, Dvorzak, Handel, Schubert, Borodin, Strauss, Joplin....mindnek betéve tudtam a dallamát, úgyhogy nehezen tűrtőztettem magam ,hogy ne dudorásszak velük, néha elő is fordult, masznak használt sálam rejtekében....



de a szél elvitte kottájukat,



s majd utolsó számukat is, mert feladták a küzdelmet...igy aztán ráadás helyett egy minusz darabjuk volt, de jönnek 4 én is, akkor állitólag bent játszanak valahol, hogy-hogy? lassan már mindent szabad?!!!!!




2 megjegyzés:

  1. P.G. Paloczi Gabi
    Juli, ne menj be meg. Ma kaptam egy ertesitest 10 pontban mit kivel hol mekkora a veszely. Zart helysegek, vendeglo a legrosszabb. Lehet, hogy semmi nem tortenik, de nincs ertelme kitenni magad. Csak hozasd az ebedeket, menjenek csak a fiatalok. Nekem a kisebbik fiam, aki atvette a csalad vezeteset, meg mindig bevasarol, rendeli a mszkokat, hozza a gyogyszert.
    En egyszer voltam kint par nappal ezelott, elore rendelt es az boltajto ele kitett is csomag, de ket napig gondolkodtam, hogy erdemes volt-e
    A bartokon van, ulj a Marosparon, olvass ott konyveket, de ne menj be terembe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gonda Julia
      Gabi, nálatok kicsit súlyosabb (még) a helyzet, de nem megyek zárt térre! mondtam is nekik...(állitólag a megyénkben nincs újabb fertözés) VendéglőBE se megyek, de a teraszon (utcán) gondolkodom..(Bár ma pl itthon én főztem)

      Törlés