2020. május 1., péntek

félcsokor gyöngyvirág - eszkaláció 66.

csöngetnek a belső ajtón...már megint nyitva hagytam az ajtóma (mikor hozhatták az ebédem)...a felső szomszéd mindig ilyenkor beszól....

most is, egy kis csokor gyöngyvirágot látok nála,  felfelé menőben a lépcsőn

honnan szedte?

a ház előtt (tényleg, én is láttam a napokban, csak akkor még ne voltak kinyilva)

szeretem, nagyapám kedvenc virága is volt, tudom, még az is átsuhant rajtam, hogy mérgező...

láthatja a szomszéd, hogy sóvárogva néznem s már jön is vissza, hogy a felét nekem adja...

s hiába is tiltakozom rámtukmálja, úgy, hogy a felsőruhámhoz is ér az esőtöl nedves kis csokor

vázába rakom

s csak akkor jut eszembe,




hogy nem volt meg a másfél méter távolság köztünk, s remélem a gyöngyvirág a mérgezésén túl nem hozhatott be coronavirust....

micsoda világ lett itt!!!

s még a biblia mondás jár az eszembe, amit reggel olvastam a heti szidrában szeresd szomszédaidat, mert olyan mint te

remélem tényleg olyan, s nem fertőzött....

amúgy meg újra kell rni a Bibliát is?!!!!

(szeresd felebarátodat, de csak mértékkel,másfél méterre! )


3 megjegyzés:

  1. I.K. Szép cselekedet. Boldog édesanya napot kívánok Tanárnő.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze tanitvány volt::) Köszönöm.neked is a szavaid. És viszont...

      Törlés