2020. május 24., vasárnap

rejtett párhuzamok

még ma is megnézhetném a filmet online, de nem...

s most rájöttem miért, bár azt tudtam is, meg is irtam valakinek, aki agitált rá, hogy nem akarom felbolygatni magam

de konkrétan miért is nem akarom újra megnézni?

azért, ami nincs is benne. az apapotló -lány kapcsolaton túl,!,,,,

kiderült u.i. hogy a regényben, amiból készült

benne van



***

és én is írtam egy regényt huszonegynéhány éves koromban

abban is van egy mély érzelmi kapcsolat egy fiatal lány és egy idősebb (apapótló) férti közt

és köztük se történik meg "az" , egész nyilvánvalóan nem, (mint itt a filmben sem)

de valaki, aki elolvasta még annak idején, meglepődésemre, azzal gyanusitott, hogy a valóságban megtörténhetett, mert minden arra utal a regényben, csak nem irtam bele....

(mint ahogy ebből a flmből is kimaradt)

persze fel voltam háborodva, és nem is nagyon tudtam meggyőzni...




***

és most rájöttem, mindegy hogy megtörtént vagy sem

ahogy Arisztoteles is mondta , (teljesen egyenrangúan....):

mert (megtörtént VAGY ) megtörténhetett volna!


5 megjegyzés:

  1. D.Zs. En megneztem a filmet. Egesz ido alatt attol tartottam, hogy megtortenik. Feszult voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát késhegyen táncoltak (nekem elég volt egyszer, plusz még a sajátos párhuzamom)

      Törlés
  2. hát... nem birtam ki, mégis nézem (csak szünetekkel)

    VálaszTörlés
  3. jól kibőgtem magam---- (de kibirtam)

    VálaszTörlés