2020. május 9., szombat

unom 74

van egy olyan érzésem, hogy ez az egész koronavirusjárvány világszerte el lett túlozva....
könnyen beszélek, amennyiben én nem kaptam el és remélhetően nem is kapom el(?), és még inkább, ha esetleg igen, nem is halok bele (?)...
de mégis....
azt mondják, nem is nőtt a járvány alatt a halottak száma! Hát akkor? Miért ez a cirkusz?!
amiből kérdés,, ki fogunk e vergődni, ki lehet-e... (a virusból biztos, és jóval előbb!)
***
ebédet rendeltem, ritkább helyen....mindig ugyanaz a pincér veszi fel a kagylót. átkozott jó füleimmel a múltkor kiszűrtem, hogy szájmaszk van rajta, most viszont meg volt fázva! de nem koronavirus?! viccelődtem..., s ő halálkomolyan válaszolt, nem, ne tessék aggódni...éhesebb voltam annál, hogy lemondjam az ebédet emiatt:), de a desszertet, a szabadkai palacsintát azért már nem rendeltem, és a futárnak a 850 ft ért egy 1000est adva nem kértem a visszajárót, bár nem akartam volna gáláns lenni
délután kimentem a postára, már kint vettem észre, hogy nincs nálam kesztyű, visszamentem (a sálam gondoltam megteszi maszknak, azokban úgyis fulladozom) persze nem vettem fel egyiket se.. annyian álltak a posta előtt, hogy nem folytam bele a sorba, bár a postafiókomba soron kivül is mehettem volna..de nem akartam semmi zavart, s esetleges összeütközést....
a padokon is már nagyjából ültek, de megvolt a két méter távolság.,,
unom már !

16 megjegyzés:

  1. T.G. Egyetértek. :( Erősen túllihegték ezt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. T.G: nincs az a rossz, ami valakinek ne lenne jó....

      Törlés
    2. T.G: Mi mindig harcolunk mindennel, mindenkivel,hol Soros, hol az eu, hol egy vírus... )) de szerencsére van aki megvédjen :(

      Törlés
    3. de itt most VILÁGjelenségről van szó!!!!

      Törlés
    4. T.G: Az is igaz...ilyen még nem volt, és mindenütt másképp kezelték.

      Törlés
    5. majdnem egyformán (kivéve tán Svédországot)

      Törlés
  2. V.P.L. Csak az egészségesek lihegnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A betegek is..mert ez fuldoklassal jár

      Törlés
    2. V.P.L. Nem szeretnék lélegeztető gépre kerülni. Erre céloztam.
      Természetesen én is unom magát a problémát, az elővigyázatossági procedúrát.

      Törlés
    3. miről vitatkozunk akkor?! (egyáltalán nem kell a pánik! AZ károsabb....)

      Törlés
    4. V.P.L. Nem vitának szántam, csak egyszerű kommentnek.

      Törlés
  3. S.L. Ez a vírus nem olyan mint ami nagy százalékban halált okoz, tegyük fel a százalék 5. A halálesetek jó része már a halálát várta az elfekvő otthonokban, és más hasonlóan legyengült ember. Ezeket kellene nagyon is védeni, de ehelyett az egész kereskedelmet leállították a legtöbb helyen. Szerintem is túlzás, és sokba fog ez kerülni. A svédek ebben tényleg higgadtan intézkedtek, ehhez politikai bátorság kellett.

    VálaszTörlés
  4. A.Á. Én is föleg ezeket a korlátozásokat, de mivel törvény tisztelö vagyok igyekszem be tartani a szabályokat.

    VálaszTörlés