2020. május 11., hétfő

háziorvosi ellátásom 80

hivom a vezetékesen a rendelőt(inkább ezt, mint a orvos mobilját, ne kelljen közvetlenül zavarni, ha nem muszáj) de mással beszélést jelez, később is, azért még megpróbálom rövid idő múlva harmadszorra is...de most felveszi, halk hangon az orvosom, bemutatkozom, az asszisztensnő bent van, de nagyon elfoglalt, sokan telefonálnak..stb....(ja persze, hisz Cecilia megmondta, hogy csak egészségesen keressük fel orvosainkat:), ill. akkor is telefonon előbb)   mondom, hogy teljesen elfogyott a nebiletem, ...oké, még kérek valamit?  még betasercet, mert nagyon szédelgek, esek a falnak, minden lépés után, nem ér semmit a betaserc, de azért irja csak fel, ha nincs más..csend. cavinton kell? , nem azt nem szeretem,, nootropilt szedek, de az van még, bár fogyóban, vérnyomásom rendben, nem szedek rá most semmit, mondja az orvos, a nebilet is részben az, jó,  meg mi is kéne még? ja igen, rákérdezek az aspirin protectra, azt mondja az nagyon jó értisztitó, szedjem csak , kérdem az eséseimkor mindig sérülnek az erek, nincs összefüggés?, nincs.. még mindig van egy lyuk a lábamon, nem hallja, nem reagál, ja és reggelente folyton fáj a fejem, ez már tényleg feesleges megjegyzés lehetett, a levegőbe, mert mondja is sokan vannak, telefonálnak, nem is tud már rámfigyelni .... jól van mondja gépiesen....remélem felirta a felhőbe, mindhárom gyógyszerem, s mehetek értük a patikába......máskor beosztom a panaszaim, s a végével kezdem

17 megjegyzés:

  1. V.K. Stimmel ; közöny, érdektelenség..

    VálaszTörlés
  2. Z.N. Szerintem, már túl öregek vagyunk ahhoz, hogy ránkfigyeljenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. FELHÁBORITÓ, ANNÁL INKÁBB KÉNE PEDIG! épp mert már minden panasz végzetes lehet, vagy az se számit?!

      Törlés
  3. ja, és félreértések elkerülése végett: békeidóben, személyesen se jobb a helyzet(em)! siettetés, türelmetlenség, odanemfigyelés stb dolgában!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. M.B. Sajnos, így igaz. Hasonló, nálam is a helyzet

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  5. I.K. Puszi Tanárnő. Jó egészséget és szép estét.

    VálaszTörlés
  6. Z.J. Ilyesmire ne is gondolj!!!! Neked itt a helyed!!!! No és az imádott unokád???......

    VálaszTörlés
  7. Eszter Heléna Görbe
    Méred a vérnyomásodat?

    Gonda Julia
    IGEN ÉS MINT IRTAM IS! RENDBEN VAN!

    Gonda Julia
    azt irtam, hogy "vérnyomásom rendben" tehát mérem, különben nem tudnám 🙂 teljesen normális! (remélem még én is )

    Eszter Heléna Görbe
    Én Ginko Biloba gyógynővényt fogyasztok. Nekem a 40 mg-os svájci készítmény jött be, a Tebofortán. Recept nélkül is kapható. Javasolnám. A hajszál ereket tágítja. (Aspirin protectet is szedek. A trombózis képződést előzi meg.)

    Gonda Julia
    kösz, nekem jó a Nootropil (a Biloba összezavar, egyszer próbáltam) :)( folyton olyan képződményeim lesznek ha elesek, a lábamon, hogy szerintem trombozis vagy közeli állapot ) aspirinnel együtt 🙂 felületit mutkor meg is állapitották, most csak telefonálni tudtam, de 4 hétig kinlódtam...

    VálaszTörlés
  8. Paloczi Gabi
    Aspirin nem segit, kb egyeves megallapitas

    Gonda Julia
    tudom, csak ne rontson, az itt a lényeg! azért kérdeztem rá az orvosnál, de hát falra hányt borsó volt ez is 🙁 illetve ő mmég nem tudhat róla, mert dicsérte

    VálaszTörlés
  9. Nagy Judit
    Só hiány is okozhatja a fejfájást!Feloldok egy kis kanál sót egy pohárvîzben és megiszom.Általában elmúlik !

    Paloczi Gabi
    En baba aspirint szedtem, akkor hagytam abba, amikor az uj hir elert

    Gonda Julia
    én nem fejfájásra szedem az aspirint, aspirin protectnak hivják és vérhigitó tulképpen, mi a konkrét hir?

    VálaszTörlés
  10. Paloczi Gabi
    Gonda Julia evekig szedtuk a napi baba aspirint verhigito hatasra, aztan kb. egy eve
    Megkerdojeleztek, hogy valoban jo-e.
    https://health.clevelandclinic.org/do-you-need-daily.../
    Az orvosom azt mondta, jobb nem szedni.
    Kulonben rengeteg cikk van rola.
    2019- Ben jutottak oda, hogy talan nem is jo.
    Do You Need Daily Aspirin? For Some, It Does More Harm Than Good
    HEALTH.CLEVELANDCLINIC.ORG
    Do You Need Daily Aspirin? For Some, It Does More Harm Than Good
    Do You Need Daily Aspirin? For Some, It Does More Harm Than Good

    Gonda Julia
    az én orvosom még semmit nem tud róla:9 én is Amerikából hallottam, de évekkel azt is , hogy jó 🙂

    Gonda Julia
    nekem mindig azt mondták hogy a vérzési kockázat sokkal kevesebb mint az infarktusé (de gyanusan sok a véraláfutásosm, ha elesek)

    VálaszTörlés
  11. Etelka Szilágyi
    Majd később kiderül nem volt hiába.

    Gonda Julia
    Micsoda?

    VálaszTörlés