2020. május 26., kedd

telefonok

telefonhivások kora reggel

az egyiknek örültem, a másiknak nem annyira

a másik volt előbb, a vezetékesen, ahhoz ki is kellett mászni az ágyamból

egy női hang hiv, azt mondja , hogy korábbról tudja, hogy izületi panaszaim vannak, ezzel kapcsolatban akar előadni valamit két percben, orvosaik megbizásából...

hallgatok nem tiltakozom, de rámkérdez

mondom, mondja csak, de én még félig alszom

erre se szó se beszéd, leteszi a kagylót...

az "egyik" telefonnak viszont nagyon megörültem, "a" bolt üzletvezetője telefonált, elnézést kérve a nem fogadott hivásokért (én pénteken kerestem őket vagy háromszor és mivel nem reagáltak, le is tettem arról hogy árút szállitanak, gondoltam ennyi volt.., szép volt, elmúlt a nagy vészhelyzet....de  nem, ) közbejött hagymaszedés meg egyéb, de állnak rendelkezésemre továbbra is,

hát ez jókor jött, mert bár az elhatározásom megvolt az önálló, sajnos csak délelőtti bevásárláshoz, de az erőm nem....

úgyhogy  bár a listám hirtelenjében  nem találtam, amire felirtam a szükségeseket, mivel mindenem elfogyott szinte, a tojást s pár konzervet kivéve, összeszedtünk vagy 8 tételt s hamar itt is volt a mentő csomagom...

utána, üsse kő, rendeltem ebédet is, (bár azt hittem kiülök a Glórius étterem terasázra, menű, á 990Ft!)  .. de  ellustultam!!!!! (de ez az ebéd rendelésem csak késik...)

azért mégis csak össze kéne szedni már magam a normális életre...

s pizsamát le ::)

holnap biztos...., mert ujra hangverseny lesz, most már nagyobb térségben a Zenepavilonban...  ott jobban elférünk, a székek elhelyezésével be is lehet tartani a  még érvényben lévő előírt járványügyi távolságot

vonósnégyes jön!!!!!


(úgy látszik a földi táplálékoknál ezek mégis csak a jobban izgatnak!)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése