2020. május 21., csütörtök

utak

úgy elszégyelltem magam...

a posta mögött van egy kis utca, ha leülök a posta melletti-mögötti múzsák kertjébe, akkor közelebb esik onnan hazamenni

hanem harci kiáltásokat, üvöltéskeet hallok onnan, egy kis csoportosulást látok egy padnál fiukból lányokból, egy két fiú bottal csapkod , teljesen elfoglalják az utat, kicsit félelmetes... nézem őket, mik az esélyeim elhaadni köztük, egyáltalán van-e....

észrevesznek, bár elég messze vagyok még tőlük

ideköszönnek a fiúk: csókolom

én visza a maszkomban szervusztok

mondok még valamit, de nem értik, nógatják egymást , hogy jöjjenek ide hozzám,

és tényleg rendben el is indul két fiú "küldöttségbe" hozzám. most már szelidnek is tűnnek..,

de szólok, nem kell jönni, más úton megyek, (látom kell nekik az egész terület) (de úgyis amarra vannak a virágok, majd lefotózom)

de szerintem nyugodtan elmehettem volna köztük, utat adtak volna

egész biztos nem bántottak volna

sőt!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése