2020. május 27., szerda

karanténirodalom

lesz valami, ami hiányozni fog, ha végképp elmúlik ez a (vész)helyzet: az a rengeteg online közvetités, hangversenyek, film, szinház, és irodalom...

pl ez az un karanténirodalom

most egész héten...., s ráadásul lányomat is láthatom-hallgathatom a beszélgetések vezetőjeként...




emlitette is most, hogy ilyen könyvbemutató még nem volt...

Nádasdy Ádám (Londonból?) rögtön ragált hogy ne is legyen (hát nem is tudom... nekem ez igy nagyon kényelmes...csak az okát nem szeretem!:)

igazán élvezetes beszélgetések folynak egy-egy könyvvel kapcsolatban



most Nádasdy újkeletú novelláiról beszélnek, és olvas is föl érdekfeszitö részleteket..



Szakállas Neptun (u.n melegnovellák ezek, de) öröm hallani, hogy milyen elfogulatlanul beszélnek róla, én még hallgattam volna tovább  is 45 percnél... (s úgy látom, nem voltam egyedül)






nade, ne búsuljunk,  holnap jön a folytatás: Szilasi Kései házasságával, azt is várom....

május 26.

5 megjegyzés:

  1. T.G. Jó volt, néztem én is ( nézem is még) várom a könyvet is

    VálaszTörlés
  2. O.A. Köszönöm, én erről az új könyvről nem is hallottam eddig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig jó lehet! 🙂 (a részletek alapján)

      Törlés
  3. P.G. Paloczi Gabi
    Amikor a virus kezdodott tobb cukorral, hiradas foglalkozott azzal, hogy a virus megvaltoztatja az eletunket, es a virus utan, egeszen mas lesz az elet.
    Akkor nagyon sokat foglalkoztatott ez, es nem hagyott been napokig.
    Azota kezd tisztulni vajon mi lesz a maradando.
    Szerintem ilyesmi lesz maradando. Uj programok amik az ember eletet elore viszik. Tobb otthoni foglalkozas, tobb tartalmas program, munkavallalas otthonrol, gyerekek foglalkoztatasa, mindezek bar ugy tunic elkulonitok, megis maradandoak lesznek.

    VálaszTörlés